כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
'גיבור ישראל'

השר לשעבר אושפז במצב קשה בעקבות זיהום

תת אלוף במיל' אביגדור קהלני מאושפז בבית החולים איכילוב במצב קשה בעקבות זיהום שהתגלה בגופו. קהלני בן ה-77 זכה לכינוי 'גיבור ישראל' וכיהן כשר וחבר כנסת מוערך בפוליטיקה. פוליטיקאים מכל גווני הקשת פרסמו הודעה להתפלל לשלומו

השר לשעבר אושפז במצב קשה בעקבות זיהום
אביגדור קהלני צילום: משה שי, פלאש 90

השר לשעבר אביגדור קהלני, ומי שמכונה כ"גיבור ישראל" בשל לחימתו האמיצה במספר מלחמות, מאושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב כשמצבו מוגדר קשה, בשל זיהום שהתגלה בגופו. בבית החולים ציינו כי הוא מאושפז במחלקה פנימית ולא בטיפול נמרץ. "קהלני בהכרה ולא נשקפת בשלב זה סכנה לחייו", נמסר מבית החולים איכילוב.

החל משנת 1966 שימש קהלני, כיום בן 77, כשר לביטחון פנים למשך שלוש שנים. עוד לפני כן שימש חבר כנסת מטעם מפלגות העבודה והדרך השלישית. קהלני זכה למספר עיטורים בעקבות השתתפותו במלחמות ישראל בשורה של תפקידים. בין היתר, קיבל את עיטור הגבורה על מלחמת יום הכיפורים, עיטור המופת על מלחמת ששת הימים ועיטור הנשיא על תרומתו למדינת ישראל.

"שולח איחולי החלמה מהירה ומתפלל לשלומו של מפקדי, חברי וגיבור ישראל אביגדור קהלני", כתב היום שר הביטחון בני גנץ בחשבון הטוויטר שלו, "אם יש משהו שבטוח לגבי אביגדור זה שהוא ילחם". השר לשעבר וח"כ אמיר אוחנה הגיב גם הוא לדיווחים על אשפוזו של קהלני: "בשנה האחרונה זכיתי להפגש ולשוחח לא מעט עם גיבור מערכות ישראל, השר לשעבר וידידי היקר אביגדור קהלני".

‏"אני מתפלל לשלומו ומייחל להחלמתו. אביגדור הוא ארץ ישראל היפה, מלח הארץ והלוואי שיזכה לרפואה שלמה ולבריאות טובה". הוסיף אוחנה. ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כתב: "מתפלל אתכם לרפואתו של אביגדור קהלני - גיבור ישראל. רפואה שלמה ומהירה".

יו"ר ש"ס אריה דרעי הצטרף גם הוא לאיחולי ההחלמה: "מתפלל יחד עם כל עם ישראל להחלמתו המהירה של ידידי, גיבור ישראל אביגדור קהלני, אני תפילה לבורא עולם כי זכויותיו הרבות של קהלני יעמדו לרפואתו השלמה בקרוב, אל נא רפא נא לו".

חבר הכנסת ישראל כץ מ'הליכוד' כתב בחשבון הטוויטר שלו: "שולח רפואה שלמה לגיבור ישראל אביגדור קהלני. הובלת לוחמים במלחמת גבורה להצלת מדינת ישראל באחד מרגעיה הקשים ועם ישראל כולו מחבק אותך ונושא תפילה להחלמתך".

גיבור ישראל זיהום קשה אביגדור קהלני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד