ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שוחרר ושדד באכזריות

בני ברק: נעצר בפעם השנייה תוך יממה

בני ברק: חשוד נתפס אמש לאחר מעשה הונאה ונעצר - היום הוא שוחרר ולפני זמן קצר נעצר שוב לאחר ניסיון שוד חמור. מחר בשעות הבוקר הוא יובא בפני שופט לצורך הארכת מעצרו

בני ברק: נעצר בפעם השנייה תוך יממה
המרדף של מתנדבי 'השומרים' אחרי החשוד צילום: באדיבות המצלם

חשוד שעקץ לקוח באלפי שקלים כשהציג את עצמו כמוכר פלאפונים אך ברח עם הכסף ללא מסירת מכשיר פלאפון, שוחרר הבוקר (שלישי) ממעצר, והמשיך מיד בביצוע מעשי פשע, כאשר עקב אחר אישה כבת 50 בבני ברק ושדד ממנה באכזריות תכשיטים, מכשיר נייד יקר ערך ו-5000 ש"ח ונמלט מהמקום.

מתנדבי ארגון 'השומרים' לכדו אמש את העבריין, כאשר "הנעקץ" התלונן במוקד הארגון וסיפר כי קבע מפגש עם מוכר פלאפונים כדי לקנות מכשיר, אך לאחר ששילם את הכסף (3000 ש"ח) למוכר, הוא ברח עם הכסף והמכשיר והשאיר אותו בלא כלום.

מתנדבי הארגון הגרים בסמיכות למיקום האירוע הוקפצו על ידי המוקד, ולאחר שקיבלו מהמתלונן תיאור מפורט של החשוד, החלו בסריקות וחיפושים.

לאחר מספר דקות הבחינו המתנדבים בחשוד והחלו לרדוף אחריו, במהלך המרדף עצר החשוד מונית ועלה לתוכה. המתנדבים שהבחינו בכך חסמו את המונית והביאו לתפיסתו של החשוד שהודה בפני המתנדבים על מעשי הגניבה.

שוטרי הסיור של מרחב דן שהוזעקו למקום על ידי המתנדבים עצרו את החשוד, גבר כבן 27 והוא נלקח להמשך חקירה בתחנת המשטרה.

כאמור, הבוקר החשוד שוחרר ממעצר ולפני זמן קצר ביצע מעקב אחר אישה כבת 50 ושדד ממנה באכזריות תכשיטים, מכשיר נייד יקר ערך ו-5000 ש"ח ונמלט מהמקום.

מתנדבים שהגיעו למקום השתלטו עליו לאחר מרדף קצר, בסיוע שוטרי משטרת ישראל והוא נלקח שוב לתחנת המשטרה. למחרת בשעות הבוקר הוא יובא בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

השומרים חשוד הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד