י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נתניהו בירך

בכיר 'ימינה' לשעבר תוקף את בנט: "הולך ומזגזג"

בעקבות ירי הרקטה בתחילת השבוע לעבר העוטף ואי התגובה מצד ישראל - ראש העיר שדרות אלון דוידי, שהתמודד בבחירות מטעם 'ימינה' ופרש לקראת השבעת ממשלת השינוי, תוקף את רה"מ: "זה דבר חמור כלפי האזרחים" | על השאלה מדוע פרש ממפלגתו, אמר: "אני חושב שלא היינו צריכים להקים ממשלה כזאת"

בכיר 'ימינה' לשעבר תוקף את בנט: "הולך ומזגזג"
אלון דוידי צילום: פלאש 90

בתוך הביקורת בימין כלפיו, היום (רביעי) ראש הממשלה נפתלי בנט סופג ביקורת מצד אחד מבכירי מפלגתו, שפרש ככל הנראה עקב הליכתה של המפלגה לממשלת השינוי.

ראש העיר שדרות אלון דוידי, שהיה מועמד מספר 3 בבחירות מטעם 'ימינה' ופרש, תקף את החלטת בנט לא להגיב על ירי הרקטה שנורתה בתחילת השבוע מהרצועה לעורף. כשנשאל מדוע עזב את מפלגתו, אמר שהוא לא חשב שהייתה צריכה לקום ממשלת השינוי.

"אני חושב שזאת טעות חמורה של ראש הממשלה בעיקר על רקע ההחלטה שלו שברגע שירו בלון או רקטה כל דבר יזכה לתגובה", אמר 'לגל"צ', ותקף את בנט: "לאחר שהבטיח, הוא פשוט הולך ומזגזג לכיוון של בוא נראה מתי נעשה ואיך נעשה".

"אני חושב שזה דבר חמור גם כלפי האזרחים, כלפי עצמו וכלי המדינה", הוסיף ראש העיר שדרות לתקוף את ראש הממשלה.

כשנשאל מדוע עזב את מפלגתו, אמר: "החלטתי שאני אוהב את העיר שלי, העיר שדרות ולכן החלטתי להמשיך להישאר בעיר. ברוך ה' אני שמח במה שאני עושה, שמח בעשייה פה בעיר שדרות עשייה מאוד גדולה". 

"אני חושב שהדבר המרכזי זה לא מעניין אותי מאיזה מפלגה ראש הממשלה אנחנו בסך הכל רוצים לחיות פה בצורה מכובדת ונורמלית כמו כל אזרח מדינת ישראל", סיכם דוידי.

לאחר מכן, יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת בנימין נתניהו התייחס לדבריו של דוידי, שבעבר היה ב'ליכוד': ‏"צודק. ממשלת בנט-לפיד-עבאס מובילה את ישראל לאנרכיה".

אלון דוידי נפתלי בנט מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד