י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כוח התפילה

עדי פרץ שנפצעה קשה מירי תועה: "כמה ניסים קרו לי"

"אין לי ספק, התפילות קורעות את השמיים", כתבה הבוקר עדי פרץ, האישה הדתייה שנורתה בטעות על ידי עבריינים בזמן שנסעה עם בתה בת ה-4 בבת ים | בהתייחסות ראשונה למקרה כתבה הבוקר: "הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים ויותר מזה הבת שלי הודיה"

עדי פרץ שנפצעה קשה מירי תועה: "כמה ניסים קרו לי"
זירת הירי בבת ים צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כשבוע לאחר שנפצעה באורח קשה, כתוצאה מירי טועה של עבריינים במהלך נסיעה שגרתית בבת ים, עדי פרץ, האישה הדתייה שכמעט ואיבדה את חייה, מתייחסת לראשונה לתקרית החמורה ומספרת את העובר עליה במהלך הימים האחרונים.

"בוקר אור ותודה ענקית לכל מי שמתפלל עלי", כתבה היום (רביעי) פרץ בעמוד הפייסבוק שלה. "אין לי ספק, התפילות קורעות את השמיים. מדי רגע מסבירים לי כמה ניסים קרו לי לפני שבוע בערב הנורא הזה".

פרץ הוסיפה: "הלילות קשים עם כאבי תופת בראש שלא עוזבים. בהתאוששות, אך הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים ויותר מזה הבת שלי הודיה גדולה, על בעלי שתמיד מסביבי דואג ועל כל המשפחה והחברים שתומכים 24-7 כולם ככולם"

"מחכה כבר לבוקר בו אוכל לפתוח ספר להתפלל כי כרגע אני רואה כפול עם לחץ גדול בכל הפנים. אוהבת את כולכם וגאה בכם שהתחזקתם באמונה וביטחון בבורא עולם כי הכל מלמעלה והכל לטובה".

במשטרה עדיין חוקרים את התקרית שאירעה ביום שני שעבר ברחוב הנביאים בבת ים. למרות ההבנה כי מדובר בירי תועה של עבריינים, טרם נעצרו חשודים במעשה.  בתה בת ה-4 שישבה יחד עמה ברכב לא נפגעה מירי.

ירי בת ים פוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד