כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"אמירות חמורות"

יו"ר הכנסת דורש: לחסום את כניסתה של הפעילה הימנית

לאחר שהפעילה הימנית שפי פז אמרה לח"כית מ'מרצ' שצריך להעמיד אותה ואת מפלגתה מול כיתת יורים - יו"ר הכנסת פנה לקצין הכנסת, וביקש ממנו למנוע את כניסתה למשכן: "שיח מתלהם ובוטה כנגד נבחרי הציבור" | ב'מרצ' הגישו תלונה: "חייבת להיחקר ולעמוד לדין"

יו"ר הכנסת דורש: לחסום את כניסתה של הפעילה הימנית
מיקי לוי בכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ברקע הגשת התלונה, היום (רביעי) יו"ר הכנסת מיקי לוי פנה לקצין הכנסת, ודרש ממנו לא לאפשר לפעילה הימנית שפי פז להיכנס למשכן עד להודעה חדשה.

לוי ביקש לחסום את הכניסה לפז, שנאבקת נגד המסתננים בדרום תל-אביב, לאחר שהאחרונה אמרה לחברת כנסת ממפלגת 'מרצ' כי צריך להעמיד אותה ואת מפלגתה מול כיתת יורים. יו"ר הכנסת הבהיר שבית המחוקקים הישראלי לא יסבול אמירות מהסוג הזה.

"מדובר באמירות חמורות אשר חוצות את גבולות השיח המותר ועלולות להביא לפגיעה של ממש בנבחרת ציבור", אמר לוי. "הכנסת לא תסבול שיח מתלהם ובוטה שכזה כנגד מי מנבחרי הציבור ועל כן יש לדאוג להוקיעו ולהרחיקו גם מגבולותיה הפיזיים של הכנסת עצמה".

אתמול, הגישה חברת הכנסת גבי לסקי מ'מרצ', שעליה אמרה פז כי צריך להעמיד אותה ואת מפלגתה מול כיתת יורים, תלונה על דבריה של האחרונה לקצין הכנסת*ח"כ גבי לסקי (מרצ) הגישה תלונה לקצין הכנסת כנגד שפי פז על הסתה לרצח: "מי שקוראת להעמיד ח״כית מול כיתת יורים חייבת להחקר ולעמוד לדין".

"מי שחושבת שיכולה להסית לרצח כנגד חברת כנסת או כל אדם אחר, טועה. לא לא רק שיש לנקוט באפס סובלנות כלפי אמירות מהסוג הבזוי הזה, אלא שדבריה של פז הן מסוכנים ומהווים עבירה פלילית. לכן פניתי לקצין הכנסת כדי שיעביר את התלונה למשטרה", הוסיפה.

שפי פז מרצ מיקי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד