י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ר' חנינא ימליץ בעדכם

מעל דרך הטבע: סגולה בדוקה לשנה טובה

אם גם אתם מייחלים לשנה טובה, הנכם מוזמנים ליטול חלק בסגולה המופלאה והבדוקה שפועלת ישועות מעל לדרך הטבע בקברו של רבי חנינא בן דוסא ואשתו בכפר עראבה שבגליל

מעל דרך הטבע: סגולה בדוקה לשנה טובה
הגרמ"ש אדלשטיין צילום: מתוך אתר החברה

ככה מתחילים שנה טובה: הסגולה המופלאה הפועלת ישועות אף למעלה מדרך הטבע, שנמסרה מהגאון הצדיק  ר' מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א בציונם של התנא הקד' רבי חנינא בן דוסא ואשתו זיע"א בכפר עראבה שבגליל, ממשיכה לעורר הדים.

לקראת הימים הנוראים נערכים בארגון "חנינא בני" המקיים את הסגולה, לפניות הרבות  של אלו המבקשים שיתפללו עבורם לקראת יום הדין, כאשר בכדי לקיים את הסגולה בכל ליל שישי מניין אברכים מופלגים  מקיימים במקום בחצות הלילה, סדר לימוד מיוחד וסדר תפילה כפי שתיקן הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א.

מאחר והכניסה לכפר הינה בחזקת סכנה ויש צורך בתיאום מראש ובליווי צמוד, אין להגיע למקום ללא תיאום וללא ליווי ביטחוני. רק לאחרונה נמסר על רכב יהודי שהגיע למערת הקבר כדי להתפלל ללא תיאום, והרכב נרגם באבנים על ידי נערים מקומיים.

 ביוזמת ארגון "חנינא בני" מתקיים מניין מצומצם של אברכים, המגיעים למקום בתיאום ותחת אבטחה כבדה ושמירה הדוקה, בכדי לקיים את הסגולה שזמנה  בליל שישי בחצות הלילה, שאז מזכירים לישועות את שמות  התורמים קי''ט מעות כמניין חנינא עבור צורכי השבת לעמלי תורה ומשפחות נזקקות. המשפחות הרבות המקבלות מידי שבוע את צורכי השבת מנציגי ארגון "חנינא בני", מציינים לשבח את הדרך המכובדת   בה מועברים צרכי השבת.

בימים אלו, ארגון "חנינא בני" נמצא בעיצומו של שיפוץ הציון, לאחר שבפרעות האחרונות צעירים מקומיים שרפו את הציון הקדוש. בארגון פועלים להמשיך לאפשר לציבור הרחב להגיע לתפילה בציון בביטחה ופועלים להקים מערך היסעים מיוחד אשר יפעל ע"י שאטלים מחניון באזור, תחת ליווי צמוד של כוחות הביטחון. המערך מתוכנן לפעול מיד לאחר סיום השיפוץ. בארגון מבטיחים לפרסם לציבור את כל הפרטים על המערך המיוחד מיד לאחר סיום השיפוץ וההתארגנות לקליטת המתפללים.

מאחר ודבר הסגולה הגיע לכל תפוצות ישראל ורבים מבקשים להיוושע בישועות שלמעלה מדרך הטבע, ממשיכים בארגון "חנינא בני" לקיים את מעמדות הלימוד והתפילה המיוחדים, עבור מקיימי הסגולה המפרישים 119 מעות כמניין חנינא ,כל אחד לפי המטבע הנוהגת במדינתו וזאת ע''פ הדרכתו של מרן הגאון הצדיק רמ''ש אדלשטיין שליט''א .

כידוע במכתבו כותב הגרמ"ש שליט"א: "בהיות ונודע במסורת ברורה מהקדמונים, מקום ציונו של התנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא ואשתו זיעועכי"א אמן, בכפר עראבה שבגליל, ובוודאי שהוא מקום מסוגל לתפילה ולפעול ישועות בכל העניינים. ובטוחני שיועיל הדבר לפעול ישועות אף שלא כדרך הטבע והוא בדוק ומנוסה".

סגולה ניסים הרב מרדכי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד