י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מכתב מיוחד

העיר תירוש צהלה ושמחה: הראשל"צ במכתב משמח ומפתיע

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הוציא מכתב מיוחד לארגון 'מחבבי שביעית' המתווכים רכישת קרקעות מהחקלאי לקונה • "מי שמשתדל לקחת חלק במצווה זו, יזכה לברכות האמורות בתורה של המקיים מצווה זו"

העיר תירוש צהלה ושמחה: הראשל"צ במכתב משמח ומפתיע
מכתב הראשל"צ צילום: יח"צ

לקראת שנת השמיטה כתב הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף מכתב מיוחד לארגון 'מחבבי שביעית' המתווכים רכישת קרקעות מהחקלאי לקונה ישירות ללא רכישות ביניים. במכתבו כותב הראשל"צ: הנני לחזק ולעודד את הארגון 'מחבבי שביעית' שעלתה בליבם מחשבה טובה לזכות את עם ישראל במצוות השמיטה בשנה הבאה עלינו לטובה – תשפ"ב, גם לאותם שאין בבעלותם קרקע המיועדת לזריעה, כדי שיזכו במצוות השמיטה "ובשנה השביעית תשבות" "ובשנה השביעית שנת שבתון יהיה לארץ שבת לה'".

לחצו כאן והצטרפו למיזם רכישת הקרקעות>>>

או חייגו: 072-395-2213

במכתבו מעיד הראשל"צ: "ויזמו לקחת קרקע חקלאית עם גידולי הקרקע בארץ ישראל ולהקנות בקניין גרו ד' אמות על '' אמות למשך שנה שלמה בשנת השמיטה תש"ב לכל אשאר יחפוץ לקיים מצווה חשובה זו. וסיכמו שותפת עם בעלי מטעי זיתים ותבואה ר אברהם ובנו ר' אביעד בוסקילה היו"ו ממושב תירוש, הנמנים על החקלאים "גיבורי כח עושי דברו" שומרי שביעית כדת וכדין, ומחמירים במצווה זו כבר כמה וכמה שמיטות".

הראשל"צ הגר"י יוסף ממשיך את מכתבו: "ומצווה חביבה היא, וכבר צווה הקב"ה את שומרי השביעית "וציוויתי את ברכתי לכם בשנה השישית ועשית את התבואה לשלש השנים" ואשריו של מי שמשתדל לקחת חלק במצווה זו, לקיים מצוות שמיטה, ויזכה לברכות האמורות בתורה של המקיים מצווה זו".

כזכור, הראשל"צ רכש בעצמו קרקע לקראת השמיטה, באמצעות 'מחבבי שביעית', ואף הביע בפני מקורביו את שמחתו מכך שכבר נכנסנו לשלושים יום קודם לשמיטה, וכבר חלה בימים אלו ברכת התורה של "וציוויתי את ברכתי" המובטחת לשומרי השמיטה כדת וכדין.

להצטרפות ורכישת קרקע במחיר מסובסד רגע לפני שנת השמיטה....

לחצו כאן והצטרפו למיזם רכישת הקרקעות>>>

או חייגו: 072-395-2213

שביעית הגר"י יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד