י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בפעם השביעית

מרגש: גילו שהצלת החיים שווה מאות אלפי שקלים

בפעם השביעית זה קורה. אתם מצילים חיים ויכולים לזכות ל-3 שנים מלאות בלי דאגות בלי חריגות: משכורת חודשית, רכב יוקרתי ושיפוץ הבית

מרגש: גילו שהצלת החיים שווה מאות אלפי שקלים
חובשי איחוד הצלה צילום: David Cohen/Flash90

אתם רואים אותם בכל פינת רחוב. כשהסירנה שלהם נשמעת ברקע, הלב שלכם מחסיר פעימה. אבל הידיעה שהם נמצאים תמיד בכל מקום בכל עיר, בכל ישוב בכל שכונה היא מרגיעה אתכם. אתם ידועים שאם חלילה קורה משהו, המתנדבים של 'איחוד הצלה' יהיו הראשונים להגיע לזירה. הראשונים שיצילו חיים. הראשונים להרגיע שמדובר בילד קטן שנפצע ומייבב. הראשונים לקחת שליטה על אירועים מורכבים ואסונות גדולים ר"ל.

לחצו כאן להצטרפות למיזם האדיר של איחוד הצלה>>>

מאחורי האופנוענים מאחורי המתנדבים מאחורי האמבולנסים, עומד ארגון ההצלה הגדול 'איחוד הצלה' ארגון שמזמן הוא חלק בלתי נפרד מהנוף של ישראל. אתם רוצים להיות חלק מהארגון הזה. אתם רוצים להיות שותפים בעשייה המדהימה הזאת. שותפים שיש להם מניות בהצלת חיים. שותפים בכל דופק שחזר לאדם בזכות המהירות של מתנדבי 'איחוד הצלה'. שותפים לתחושת הביטחון של האזרחים בישראל, שיש להם ארגון הצלה מהיר שיודע לתת מענה לכל צרה שלא תבוא.

שבע שנים, שבע פעמים, שהפכתם כל פעם לשותפים. כיאה לשותפים מכובדים, אתם דואגים למתנדבים ואנחנו ב'איחוד הצלה' דואגים לפנק אתכם. כל פעם אנחנו מפתיעים אתכם מחדש והפעם אתם יכולים להיות רגועים. יש לנו הפתעה מדהימה עבורכם. 3 שנים של רוגע כלכלי. תחשבו על זה שוב. 3 שנים שאתם לא צריכים לדאוג. 3 שנים שאתם הולכים לחיות כמו מלכים. משכורת מכובדת של 12,500 שקל נכנסת  כל חודש נכנסת ישירות לחשבון הבנק שלכם. רכב חדש ומפואר יונדאי טו סון 2021 כולל טיפולים וביטוח ל-3 שנים . ואי אפשר בלי דירה נאה, אז אנחנו גם נדאג לשפץ לכם את הדירה. לא סתם שיפוץ. שיפוץ שכולל מטבח חדש, ריצוף לבית, חדרי אמבטיה ושירותים חדשים.

בקיצור תתחילו לחלום על החיים של בני מלכים לשלוש שנים.  לפני החלום, כדאי לכם להזדרז כי יש לנו גם הגרלת זריזות שתבטיח לכם 20,000 שקל לקניות לחגים.

אז מהרו והבטיחו את מקומכם בהגרלה שיכולה לתת לכם שקט כלכלי לשלוש שנים, ויש עוד פרסים נוספים לרוכשים חבילות כרטיסים. רוכשים כרטיסים יכולים לזכות בפרסים ומצילים חיים של הרבה מאוד אנשים.

לחצו כאן להצטרפות למיזם האדיר של איחוד הצלה>>>

איחוד הצלה הגרלה שנתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד