י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מסוקים באוויר

אימה לאור יום: נורה למוות לעיני עוברים ושבים • תיעוד

אלמונים פתחו בירי לעבר עובר אורח כבן עשרים, לעיני העוברים ושבים מחוץ לקניון הזהב בראשון לציון | כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו בתום פעולות החייאה | המשטרה פתחה בחקירה | צפו בתיעוד

אימה לאור יום: נורה למוות לעיני עוברים ושבים • תיעוד
זירת הירי בראשל"צ צילום: דוברות מד"א

צעיר בשנות ה-20 לחייו נורה היום (רביעי) על ידי אלמונים ברחוב דוד סחרוב פינת משה לוי בראשון לציון, סמוך לקניון הזהב בעיר. הירי בוצע לעיני עוברים ושבים שנותרו המומים. 

כוחות ההצלה הרבים שהגיעו לזירה החלו לבצע פעולות החייאה ממושכות בפצוע שנפצע אנושות, אך פראדמיקים נאלצו לקבוע את מותו. עדי ראייה סיפרו כי היורים ביצעו וידוא הריגה ונמלטו מהמקום על גבי אופנוע.

חוקרי זיהוי פלילי הגיעו למקום הירי ופתחו בחקירה. במקביל, כוחות משטרה פתחו במצוד אחר החשודים בירי, כולל מסוקים שחגים באוויר ומנסים לאתר את היורים. לפי המסתמן, הרקע לאירוע הינו סכסוך בין עבריינים.

יוסף שושן, חובש איחוד הצלה שניסה להציל את חייו של הפצוע מסר: "בסיוע חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו בו פעולות החייאה בזירה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת האירוע".

"הפצוע שכב על המדרכה בסמוך למרכז המסחרי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות ירי בגופו", הוסיפו החובשים של מד"א, יעקב זדה ואלחנן רוט. "מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, עיסויים והנשמות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

ירי רצח ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד