כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ומדוע 'הפנים החמוצות'

גנץ על תמונת נתניהו: "ראיתי, לא אהבתי"

שר הביטחון אמר במהלך ראיון כי הוא מכבד את נתניהו על מה שהוא עשה, וכי אין לו איתו היום קשר שוטף או פעיל. על התמונות של משפחת נתניהו בשדה התעופה בקליפורניה: "ראיתי, לא אהבתי, אבל זה מה שיש. נראה תמונה לא מחמיאה, חבל"

גנץ על תמונת נתניהו: "ראיתי, לא אהבתי"
בנט, לפיד וגנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הביטחון בני גנץ אמר היום (רביעי) כי הוא מכבד את בנימין נתניהו על מה שהוא עשה "ומבין את האישיות האופוזיציונית שלו שמטבע הדברים קורית. זה חלק מהמשחק הפוליטי". את הדברים אמר במהלך ראיון לטל שלו ב'וואלה'.

גנץ התייחס להחלטת הממשלה "לחיות לצד הקורונה" ולהתחמק כמה שאפשר מסגרים: "אני מקווה שהיא תצליח. בסופו של דבר המאבק בקורונה הוא תמיד מאבק משולב, בריאותית קודם כל, אבל גם כלכלית וגם חברתית. סגרים פוגעים בכלכלה, פוגעים בתקשורת החברתית, מקשים על אוכלוסיות מבוגרות - זה לא דבר טוב, אבל עלול להיות הכרחי. צריך שהציבור יזכור שזו אופציה שמונחת על השולחן. ישראל מריצה חיסונים, המון בדיקות, אפשר להתמודד עם זה".

כשנשאל על תחושותיו בממשלה הנוכחית, ועל התיעודים בהם רואים אותו עם פנים זועפות - הוא עמד על כך שהפרצוף החמוץ, שהפך לסימן ההיכר שלו "זו אגדה שלכם".

שר הביטחון התייחס גם לעבודה שלו מול בנט בממשלה הנוכחית ומול נתניהו בממשלה הקודמת: "העבודה עם בנט בסדר גמור, גם העבודה עם נתניהו הייתה בסדר. ידענו לנהל את הוויכוחים, גם כשרבנו מאוד קשה. אותי מכתיב לא מול מי אני עובד, אלא מול מה אני עובד. אני עובד לטובתה של מדינת ישראל, אעשה הכל בשביל המדינה. לא מתגעגע לאף אחד שמעמיד את השיקולים האישיים שלו מול השיקולים הלאומיים, אני שם תמיד את השיקולים של המדינה".

כשנשאל מתי שוחח בפעם האחרונה עם ראש האופוזיציה נתניהו, הוא ענה כי אין להם קשר שוטף או פעיל. "מכבד אותו על מה שהוא עשה ומבין את האישיות האופוזיציונית שלו שמטבע הדברים קורית. זה חלק מהמשחק הפוליטי", אמר גנץ.

בתגובה לכינוי "ראש הממשלה נתניהו" מצד תומכיו שמנסים להנדס תודעה, ולכך שהוא טס לחו"ל בניגוד להנחיות, הוא הוסיף כי יו"ר הליכוד "טס למקום שאפשר לטוס אליו. יש ראש ממשלה בישראל ויש ראש אופוזיציה בישראל ואני יכול להבין את זה".

על התמונות של משפחת נתניהו בשדה התעופה בקליפורניה, הוא אמר: "ראיתי, לא אהבתי, אבל זה מה שיש. נראה תמונה לא מחמיאה, חבל. הבנאדם נוסע נסיעה ארוכה. תמונה שצולמה בסן פרנסיסקו, לא יודע אם צולמה בכוונה או לא. אין לי מושג מי צילם, אני עוסק בסוגיות יותר חשובות של ביטחון מדינת ישראל. ימים יגידו אם הוא יחזור להיות ראש ממשלה".

שר הביטחון התייחס גם למצב הביטחוני והסביר מדוע ישראל לא הגיבה לרקטה שנורתה ביום שני משטח רצועת עזה: "מה שאמרנו הוא שמה שהיה הוא לא מה שיהיה. אני לא עובד אצל חמאס. הוא אומר קפוץ ואני אומר כמה גבוה. ירה, יירטנו, רשמנו נחזור".

בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד