י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המשטרה במצוד אחר הרוצח

פרטים חדשים: מסע הפשע הסתיים ברצח קטלני של בחור הישיבה

תעלומת רצח בחור הישיבה שנורה ליד ישיבת 'תורת חיים'. המשטרה מפרסמת עדכון חדש כי מדובר בפשע מתגלגל שהחל בגניבת מכונית באיומי נשק. כשעה לאחר מכן נורה הבחור מחוץ לישיבה בדנבר. המשטרה פרסמה גם כן שלושה סוגי רכבים שלכאורה לקחו חלק באירוע הפשע המשולב

פרטים חדשים: מסע הפשע הסתיים ברצח קטלני של בחור הישיבה
צללית חרדי. (למצולם אין קשר לכתבה) צילום: Keren Freeman/FLASH90

משטרת דנבר שבמדינת קולורדו בארה"ב ממשיכה בחיפושיה אחר שלושה רכבים הקשורים לירי הקטלני לעברו של בחור הישיבה שמואל סילברברג ז"ל הלילה, ובינתיים מפרסמת פרטים חדשים על אודות השתלשלות האירועים.

על פי המשטרה מדובר במסע פשע קטלני שהחל אתמול (שלישי) בסמוך לישיבת 'תורת חיים' בדנבר, בשעה 22:50, כאשר מכונית נגנבה באיומי נשק, ובמקרה זה לא דווח על נפגעים.

לאחר מכן נשמעו יריות ברחוב סמוך בסביבות השעה 23:00. אדם אחד נפצע באורח אנוש, בשני המקרים הקורבנות לא היו יהודים, כך דיווח אתר Yeshiva world news. מסע הפשע הסתיים בירי קטלני לעבר ישיבת 'תורת חיים' בשעה 23:30. כאשר בחור בן 19 שעמד מחוץ לישיבה נורה ונהרג.

על פי הדיווח, האירוע נחקר כאירוע פלילי וכי אין אינדיקציה שהירי היה מכוון דווקא לעבר הבחור. גם סעיף פשע שנאה לא עומד כרגע על הפרק, אך החקירה עדיין נמשכת.

המשטרה מחפשת אחר שלושה כלי רכב הקשורים למסע הפשע, ופרסמה את הפרטים לגביהם. המשטרה פרסמה כי החשודים "נחשבים חמושים ומסוכנים" וביקשה מכל מי שיש לו מידע לגבי הרכבים, ליצור קשר עם המשטרה.

סוגי הרכבים שהמשטרה מחפשת.

כפי שדווח מוקדם יותר היום ב'בחדרי חרדים', התקרית המחרידה התרחשה הלילה (בין שלישי לרביעי) מול ישיבת 'תורת חיים', הממוקמת ברחוב סטיוארט 1555 בדנבר. אתר Yeshiva world news דיווח מפי עדי ראיה שסיפרו כי רכב עצר מחוץ לישיבה, ממנו יצא אדם שפתח באש ומיד לאחר מכן נמלט ברכבו. הבחור הובהל לבית חולים מקומי, שם הוא נפטר מפצעיו.

הבחור תושב לייקווד שבניו ג'רזי, יובא היום לקבורה בעיר מגוריו בבית החיים 'בית עולם'. ארגון 'מתעסקים' בארה"ב טיפלו במקרה הנורא מול הרשויות לשם שחרור הגופה ווידאו שכבוד המת נשמר. הללו הודיעו למשפחה על האסון שפקד אותה כך בפתע פתאום.

יהי זכרו ברוך.

רצח מחריד תורת חיים בחור ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד