י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בציון הרשב"י במירון

"רוצח, היטלר": ח"כ משה גפני הותקף וחולץ

יו"ר יהדות התורה חולץ היום מציון הרשב"י במירון לאחר שמספר קנאים החלו לצעוק לעברו קריאות 'רוצח' ו'ציוני'. מאבטחים ושוטרים שהוכנו מבעוד מועד חילצו את פמליית ח"כ גפני למקום מבטחים. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

"רוצח, היטלר": ח"כ משה גפני הותקף וחולץ
גפני היום במירון צילום: באדיבות המצלם

ח"כ משה גפני יו"ר יהדות התורה סייר הבוקר (רביעי) בצפון הארץ, תחילה בעיר טבריה שם נערכים לבחירות לראשות העיר, לאחר מכן ביקר בעיר צפת שם נפגש עם ראש העיר שוקי אוחנה, את הסיום הוא חתם בסיור בתפילה בציון התנא רבי שמעון בר יוחאי באתרא קדישא מירון.

גפני תחילה סייר בשביל מדרגות המוות "שביל ר' דב" שם בל"ג בעומר נהרגו ל"ע 45 מתפללים במהלך הילולת הרשב"י. גפני בחן את המקום על רקע הקמת ועדת החקירה, שכזכור גפני כבר זועק שנים שיש לשדרג משמעותית את תקציבי המדינה למקום ולהפקיע את ההקדשות.

לאחר הסיור נכנס חבר הכנסת גפני עם חלק מעוזריו לתפילה בציון הרשב"י שם הוא הותקף מילולית על ידי כמה מתפללים קיצונים, שקראו לעברו "ציוני, רוצח, רשע, היטלר ושם רשעים ירקב".

בלשכת גפני נערכו מבעוד מועד לאפשרות של תקיפה במקום שם שוהים דמויות של קנאים וקיצונים והודיעו למשטרה קודם הסיור, ואכן לקראת הסיור הגיע כוח משטרה שנערך לאפשרות של תקיפה יחד עם אבטחת הציון.

מיד עם תחילת התקיפה מיהרו שוטרים ומאבטחי הציון לאבטח את חבר הכנסת גפני, לאחר שהקיפו את גפני במעגל אבטחה הדו חילצו אותו מתוך הציון לרכבו, והוא מיהר לעזוב את המקום בחזרה לעיר התורה והחסידות בני ברק.

אין זו הפעם הראשונה שחבר הכנסת גפני מותקף בידי קיצונים, רק לפני מספר שבועות בסיור בשכונת בית ישראל בירושלים לצד ראש העיר משה ליאון, שבעבר היו מקרים דומים שמכולם חבר הכנסת גפני יצא ללא פגע

משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד