י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
זומן לתשאול לאחר הציוץ

"משל הגעתי מקאבול": העיתונאי עבר בדיקה קפדנית כשהגיע לבנט

הכתב המדיני איתמר אייכנר כתב בחשבון הטוויטר שלו כי עבר בדיקה קפדנית כשהגיע למשרד ראש הממשלה. לאחר הציוץ, עבר תשאול ונזיפה מאחראי האבטחה | "לפחות היה נחמד", כתב אייכנר

"משל הגעתי מקאבול": העיתונאי עבר בדיקה קפדנית כשהגיע לבנט
משרד ראש הממשלה צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

הכתב המדיני של 'ידיעות אחרונות' ואתר ynet, איתמר אייכנר, טען הערב (רביעי) כי עבר בדיקה קפדנית כשהגיע למשרד ראש הממשלה בירושלים, לקראת ההצהרה שהעניק בנט בנושא התפרצות הקורונה.

לטענתו, מדובר היה בבדיקה קפדנית שלא חווה בכל שנותיו בתקשורת. אייכנר כתב בחשבון הטוויטר שלו: ‏"מעל 30 שנה אני מגיע למשרד רה"מ, הייתי פה אלפי פעמים, מעולם אבל מעולם לא בדקו אותי ככה".

"את המחשב שלי הכניסו למכונת השיקוף 4 פעמים. כל פעם בפוזיציה אחרת. פתוח. שוכב. עומד. רוכן על ספוג. אחר כך מריחן. בין לבין סימפוזיון של המאבטחות הצעירות על המחשב משל הגעתי מקאבול. יותר גרוע מימי ביבי", תיאר העיתונאי.

כשעה לאחר פרסום הציוץ, הוסיף אייכנר כי "‏יש התפתחות בעלילה ולא לטובה". בעקבות ציוץ הביקורת על הבדיקה הקפדנית, העיתונאי זומן על ידי אחראי האבטחה במשרד ראש הממשלה.

"אחראי המשמרת של האבטחה במשרד רה"מ הגיע אליי ולקח אותי הצידה לשיחה/תשאול", פירט אייכנר. "הוא האשים אותי שצילמתי במשרד רה"מ ושזה מנוגד להנחיות הבטחון ואמר שזה יטופל. הסברתי שלא ידעתי שאסור לצלם בכניסה למשרד באיזור ההמתנה של הכתבים. לפחות היה נחמד".

 

משרד ראש הממשלה נפתלי בנט אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד