כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שבעה חודשים אחרי

בן נולד לאלמנת האברך שנפטר מקורונה

שמחה מהולה בעצב בבית משפחת אטיאס מבית שמש. בן יחיד נולד אחרי שלוש בנות. האב שנפטר מקורונה בדמי ימיו לא ידע על ההיריון. האח בישר הערב על הבשורה המרגשת וצירף תמונה של הרך הנולד

בן נולד לאלמנת האברך שנפטר מקורונה
הרב יעקב אטיאס ז"ל והיתום שנולד צילום: באדיבות המשפחה

שמחה בתוך העצב הגדול: לפני שבעה חודשים נפטר הרב יעקב אוריאל אטיאס ז"ל בדמי ימיו ממחלת הקורונה. הערב התבשרה המשפחה על לידת בנו יחידו שיצטרף לשלוש היתומות. קודם פטירתו, לא ידע כי רעייתו בהריון.

בשיאו של הגל השלישי של נגיף הקורונה בתחילת חודש אדר נפטר בדמי ימיו האברך הצעיר הרב יעקב אוריאל אטיאס ז"ל, בן 42 בלבד מבית שמש, כשהוא מותיר אחריו את רעייתו ושלוש בנות יתומות בודדות ללא אבא.

הערב חבקה רעייתו יוכבד שתחי' בן זכר בשעה טובה, שמצטרף למשפחה בתוך שנת האבל על האב שמתברר שלא ידע שאשתו בחודשי ההיריון הראשונים.

אחיו אבי אטיאס בישר הערב בפייסבוק: "מזל טוב לאחי יעקב אוראל ז"ל וגיסתי יוכבד על הולדת בנם.. יעקב אחי נפטר בן 42 מקורונה, בלי שידע שאישתו בהריון. שמחה ועצב".

לנו לא נותר אלא לאחל מזל טוב לאלמנה ולמשפחה.

בבחרותו למד יעקב אוריאל ז"ל בישיבת 'שערי יושר' בירושלים, אצל ראש הישיבה הגאון רבי משה גולדשטיין, שם עשה חיל בלימודיו. היה אברך יקר, ירא שמים שישב באהלה של תורה והיה אהוב על כל מי שהכירו.‎

יעקב אטיאס משפחת אטיאס תינוק יתום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד