י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מחופש לשחקן

מרגש: כך שכנע את היהודי להתחתן כדת משה בישראל

סידור קידושין מוזר ומקורי התרחש בפלורידה הודות לשליח חב"ד ששכנע את אחד הנערים במקום להתחתן כדת משה בישראל, מדוע התחפש השליח לדמות הוליוודית? ולכמה אורחים בחתונה הצליח להניח תפילין? • הרב עדי גודמן, המשמש כשליח חב"ד בפלורידה גולל את הסיפור המלא אצל עמי מימון • האזינו

מרגש: כך שכנע את היהודי להתחתן כדת משה בישראל
שליח חב''ד עם היהודי שנישא כדת צילום: באדיבות המצלם

ביום יום הרב עדי גודמן מסתובב עם חולצה מכופתרת, חליפה ומגבעת שחורה, אבל לפני כשבוע הגיע הרב גודמן לסדר חופה וקידושין כדת משה וישראל כשהוא מחופש לשחקן הוליוודי.

שליח חב''ד בראיון לעמי מימון.

בשיחה עם השדרן עמי מימון ב'קול ברמה' הוא סיפר את שהתרחש מאחורי הקלעים של החתונה המוזרה והמעניינת. "לפני כ-20 שנה הגעתי לפלורידה כשליח חב"ד צעיר והתיידדתי עם נערים יהודים. אחד מהם תכנן להתחתן עם גויה והצלחתי למנוע ממנו זאת".

"בחלוף הימים החליט אותו צעיר להינשא כדת משה וישראל והבטחתי לו שמכיוון שעשה מה שצריך לעשות בשביל הקב"ה, אעשה בשבילו מה שהוא רוצה בחתונה".

הצעיר ביקש מהרב גודמן להתחפש לדמות הוליוודית במעמד חופה. ואכן כך היה "אני כל כך שמח להשתתף בחתונה הזאת שאתלבש איך שתרצו העיקר שתייסדו בית יהודי על ערכי התורה" אמר .

ההפתעה הנוספת שקרתה, במהלך החתונה הניח הרב גודמן תפילין לכארבעה יהודים שלא הניחו תפילין מעולם וזו הייתה הפעם הראשונה שלהם.

שליח חב''ד מניח תפילין ליהודים בחתונה. קרדיט: באדיבות המצלם.

פלורידה חבד שליח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד