ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
המצלמה תיעדה

סירב לעטות מסכה – ושבר את אפו של הנהג

בן  20 תושב היישוב שילה מואשם בגין חבלה חמורה שביצע בנהג אוטובוס שביקשו לעטות מסכה בנסיעה כנדרש על פי חוק. הנאשם תקף את הנהג מילולית ופיזית ושבר את אפו. המקרה תועד במצלמה שמותקנת באוטובוס

סירב לעטות מסכה – ושבר את אפו של הנהג
אילוסטרציה צילום: unsplash

כתב אישום הוגש נגד תושב שילה בן 20, שסירב לעטות מסכה באוטובוס ותקף את נהג. התוקף מואשם בגין חבלה חמורה לאחר ששבר את אפו של הנהג בנסיעה בקו 461 מאריאל לירושלים.

על פי כתב האישום, ביום שישי האחרון עלה הנאשם לאוטובוס כשאינו עוטה מסכה על פניו כנדרש בתקנות החירום. באותן הנסיבות, העיר נהג האוטובוס לנאשם וביקש ממנו שיעטה מסכה. בתגובה לכך, קירב הנאשם את ראשו לעבר ראשו של הנהג בצורה מאיימת תוך שאמר "אני מסתכל עליך, יש לך בעיה אני אעלה עם או בלי מסכה הבנת אותי" מיד לאחר מכן הוא נכנס לאוטובוס תוך שקילל את הנהג. בתגובה לדברים, אמר לו נהג האוטובוס: "סתום ת'פה שלך יא זבל, אל תקלל יא מעאפן".

הנאשם לא נשאר אדיש לתגובתו של הנהג ובזמן שהנסיעה החלה התקרב לנהג תוך שהוא מטיח בו מספר אגרופים בראשו, אפו ומצחו ובין השאר הכה אותו באמצעות טלפון שהחזיק בידו לעבר ראשו ואפו. בזמן שהנאשם המשיך להכות, הנהג עצר את האוטובוס, והדף אותו מעליו והצמידו לספסל שמאחורי הנהג תוך שהשניים מתקוטטים. הקטטה הפסיקה רק לאחר שהנאשם נרגע והלך אל ירכתי האוטובוס.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים שהגישה מחלקת התביעות של המשטרה במחוז ש"י, צויין כי: "מסוכנותו של הנאשם נלמדת אף מההערה שקיבל לבין התגובה הלא פרופורציונאלית, שהופנתה כלפי אדם מן היישוב שאין למשיב היכרות מוקדמת עימו. משמע, יכול היה המשיב להתפרץ כך על כל אדם אחר שהיה מעיר לו על חובת עטיית המסכה. מכאן כי המשיב אינו אדם צפוי ואף מסוכן לציבור".

נהג אוטובוס תקיפת נהג מסכה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד