י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"רוחב ליבו כאולם"

תיעוד: הוקמה מצבה על קברו של דובי שטיינמץ ז"ל שנהרג במירון

מעמד הקמת מצבה על קברו של הבחור החשוב דובי שטיינמץ ז"ל ממונטריאול שבקדנה שנהרג באסון מירון התקיים אתמול (רביעי) בהר המנוחות בהשתתפות מאות מכרי המשפחה ובני המשפחה שהגיעו למעמד. צפו בתיעוד ונוסח המצבה

תיעוד: הוקמה מצבה על קברו של דובי שטיינמץ ז"ל שנהרג במירון
הקמת מצבה על קברו של דובי שטיינמץ ז"ל צילום: באדיבות המצלם

אמש בשעות אחר הצהריים התאספו בהר המנוחות בירושלים מאות רבות של מכרים חברים ובני משפחתו של הבחור החשוב יששכר דוב בעריש (דובי) שטיינמץ ז"ל ממונטריאול שבקנדה תלמיד ישיבת מיר בירושלים שנהרג בליל ל"ג בעומר באסון הנורא במירון.

בני משפחתו מתגוררים בחו"ל ובהלוויתו הספיקו רק חלק קטן מהם להגיע ולהשתתף, כעת חודשים ספורים הוקמה המצבה על קברו בהשתתפות כל בני משפחתו אשר הגיעו לארץ להשתתף.

בהר המנוחות נשאו דברים, אביו הרב ר' שלמה שעמד בדבריו על מידותיו המיוחדות וסיפר כמה דובי ז"ל תמיד היה עושה הכל למען השני, דאגתו לזולת הייתה לשם דבר,

"מאז שהלכת לעולם שכולו טוב אני ואמא מקבלים אין ספור הודעות מאנשים כמה עזרת להם, בכל דבר ועניין, חברים בישיבה שעזרת להם בלי שאף אחד ידע על כך. לכולם עזרת בהצנע לכת. אנחנו מבקשים ממך שכשם שתמיד חשבת על האחר כאן למטה, גם למעלה בשמים תזכור אותנו ותתפלל עלינו".

"דודו הרב משה גרשון שטיינמץ עמד בדבריו על קידוש השם שדובי תמיד דאג לעשות, וסיפר כי לפני מספר שנים דובי ז"ל ביקש ממנו שיארגן סיום ענק עבור חבר שלו שסיים מסכת בקעמפ, "וכששאלתי את דובי, למה כזה סיום גדול, השיב לי אם כל הקעמפ יראו שככה עושים סיום זה ודאי יתן להם רצון גם כן לסיים מסכתות בש"ס, וכך היה".

לאחר מכן הקריאו את נוסח המצבה, כאשר בני המשפחה ממאנים להיפרד. 

דובי שטיינמץ אסון מירון תשפ"א הר המנוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד