ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"חקירה בעדיפות עליונה"

המשטרה על רצח בחור הישיבה בן ה-19: "מסע פשע קטלני"

רציחתו של בן הישיבה שמולי זילברברג ז"ל בדם קר ברחובה של עיר, מסרבת לרדת מסדר היום, בתדרוך מיוחד שמסרה המשטרה המקומית, נראה כי האירוע המחריד אינו בעל אופי אנטישמי כי אם מסע פשע מתגלגל | אמש הובא שמואל ז"ל לקבורה, בעיר הולדתו לייקווד שבניו ג'רזי ארה"ב

המשטרה על רצח בחור הישיבה בן ה-19: "מסע פשע קטלני"
שמואל זילברברג ז"ל צילום: באדיבות המצלם

שמואל בן ה-19 נרצח מחוץ לישיבה על ידי אלמוני. משטרת דנבר ערכה מסיבת עיתונאים ביום רביעי אחר הצהריים, ונתנה עדכון למסע הפשע שהביא לרצח שמואל (שמולי) זילברברג ז"ל.

שמולי ז"ל נרצח בעת שהלך לתומו ברחוב, מול ישיבת 'תורת חיים' בדנבר קולורדו. הלווייתו התקיימה בדנבר ביום רביעי בבוקר, וגופתו הוטסה לאחר מכן ללייקווד, עיר הולדתו, שם התקיימה לוויה נוספת בשעה 22:30 שעון מקומי ולקול זעקות שבר בני משפחתו וחבריו, הוא נטמן בלייקווד ניו ג'רזי.

במסיבת עיתונאים שערכה אתמול המשטרה המקומית נמסר, כי האירוע המחריד לא נראה פשע שנאה, אם כי המשטרה לא שללה את הכיוון על כך באופן סופי, וכל האפשרויות נבדקות.

על פי המשטרה מדובר במסע פשע קטלני שהחל אתמול ביום רביעי בסמוך לישיבת 'תורת חיים' בדנבר, בשעה 22:50, כאשר מכונית נגנבה באיומי נשק, ובמקרה זה לא דווח על נפגעים.

לאחר מכן נשמעו יריות ברחוב סמוך בסביבות השעה 23:00. אדם אחד נפצע באורח אנוש, בשני המקרים הקורבנות לא היו יהודים, כך דיווח אתר Yeshiva world news. מסע הפשע הסתיים בירי קטלני לעבר ישיבת 'תורת חיים' בשעה 23:30. כאשר שמולי זילברברג בחור בן 19 שבדיוק יצא מחוץ לישיבה, נפגע מירי מכוון לעברו, ולאחר הגעתו לבית החולים הוא נפטר מפצעיו.

ישיבת תורת חיים פרסמה את ההצהרה הבאה: "קהילת תורת חיים כואבת את מותו של אחד מתלמידינו בלילה. אנחנו מוודאים שהסגל והצוות וכל התלמידים בסדר, ובקשר עם משפחותיהם לנוכח מעשה האלימות הטרגי והבלתי מובן הזה. אנו אסירי תודה על התמיכה שאנו מקבלים מקהילת דנבר שלנו ומרחבי ארה"ב, ועל פועלם של רשויות אכיפת החוק המקומיות שהעניקו לחקירה עדיפות עליונה. הקהילה שלנו מחפשת נחמה ופרטיות בשלב זה".

ארצות הברית רצח מחריד בחור ישיבה תורת חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד