ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
מסרב לשלול

כחול לבן יצטרפו לנתניהו? "יכולנו להיות שם"

לאחר שדווח כי יו"ר האופוזיציה שוקל להציע לגנץ את ראשות הממשלה ללא רוטציה - בכיר ב'כחול לבן' דוחה כרגע את האפשרות: "הממשלה מתפקדת טוב, אין סיבה שלא תאריך את ימיה" | בקואליציה מסתייגים: "אלא אם גנץ ירצה לדרוך על אותו מוקש שכבר דרך עליו"

כחול לבן יצטרפו לנתניהו? "יכולנו להיות שם"
נתניהו וגנץ בישיבת ממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

המערכת הפוליטית גועשת לאחר הדיווח היום (חמישי) לפיו יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שוקל להציע ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ לכהן כראש ממשלה ללא רוטציה.

יו"ר סיעת 'כחול לבן' איתן גינצבורג התייחס לדיווח, שפורסם ב'ישראל היום', וטען שכרגע זה לא רלוונטי כיוון שהם רוצים שהממשלה הנוכחית תמשיך לתפקד, למרות הדיווחים על אכזבתו של גנץ. בקואליציה לא בטוחים ששר הביטחון יסרב להצעה של נתניהו.

"הממשלה מתפקדת טוב, אין סיבה שלא תאריך ימיה", אמר יו"ר סיעת 'כחול לבן' ב'גל"צ', כשהוא מסרב לומר במפורש שמפלגתו בכל מקרה לא תסכים להצעה. "יכולנו להיות שם כבר כמה פעמים, ובחרנו להיות בממשלה הזו".

בקואליציה, כאמור, לא יודעים עד כמה גנץ נחוש בדעתו שלא ללכת על ההצעה של נתניהו, לאחר שכבר הביע כמה פעמים בעבר את אי רצונו מהיחס שהממשלה הנוכחית מקבלת לבין היחס שהממשלה הקודמת קיבלה.

‏"ההצעה לא תואמת את החוק - אי אפשר להיות רה"מ חליפי ולא לכהן", הרגיע השר זאב אלקין, מבכירי ראשי הקואליציה. "בנוסף, לא יודע אם גנץ ירצה עוד פעם לדרוך על אותו מוקש שכבר דרך עליו בעבר".

בני גנץ ביבי נתניהו זאב אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד