י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מתבייש במדינת ישראל"

הרשת סוערת: הסיכה של בנט נעלמה

ראש הממשלה בנט שביקר הבוקר במוקד חיסונים בעיר טייבה, שינה ממנהגו והגיע עם חליפה, ללא סיכת דגל מדינת ישראל, שהוא עונד בקביעות על החלק העליון של החליפה שלו. מירי רגב הגיבה: "אתה כנראה מתבייש במדינת ישראל אותה אתה מייצג. מצאתי לך סיכה חדשה לענוד - סיכת עבאס. תתבייש לך"

הרשת סוערת: הסיכה של בנט נעלמה
הסיכה של נפתלי בנט צילום: פלאש 90\ משרד רה"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט שביקר הבוקר (חמישי) במוקד חיסונים בעיר טייבה, במטרה לעודד את ההתחסנות מפני נגיף הקורונה בקרב המגזר הערבי - שינה ממנהגו והגיע עם חליפה, ללא סיכת דגל מדינת ישראל, שהוא עונד בקביעות על החלק העליון של החליפה שלו.

ראש המשלה בנט נוהג לאחרונה, בתקופת התמודדותו לראשות הממשלה ואחרי השבעתו לתפקיד, להופיע עם חליפה, עליה תפורה סיכת דש קטנה עם הסמל של דגל מדינת ישראל.

גולשים רבים הבחינו בשינוי ומתחו ביקורת בטענה כי בנט הסיר את הסיכה, או הופיע עם חליפה אחרת, כי לא רצה לעורר את זעמם של הערבים.

חברת הכנסת מירי רגב מהליכוד הגיבה בחשבון הטוויטר שלה: "בנט, מאחר שהורדת את סיכת דגל ישראל בביקור שלך בטייבה, אתה כנראה מתבייש במדינת ישראל אותה אתה מייצג. מצאתי לך סיכה חדשה לענוד - סיכת עבאס. תתבייש לך".

יצוין, כי גם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לא הופיע עם סיכה כזאת כשביקר ביישובים ערביים במסגרת תפקידו כראש ממשלה, אך היעדרות הסיכה מהחליפה פחות בלטה, זאת, לאור העובדה כי נתניהו לא עטה סיכה כזאת בתדירות גבוהה, גם לא בהופעות בפני קהל יהודי.

בנט קרא לאחר הביקור בטייבה: "לכו להתחסן - רוּחוּ תִּטָּאעֲמוּ! הגעתי הבוקר לביקור בעיר טייבה כדי לומר למגזר הערבי: לכו להתחסן! נכון להיום המגזר הערבי הוא המגזר הכי פחות מחוסן בישראל".

"לצערי יש היום הרבה 'פייק ניוז' בכל הקשור לחיסונים שמגיע גם למגזר, אבל האמת היא שאנשים מתים מהקורונה ‏ולא מתופעות הלוואי המועטות מאוד של החיסונים הנפלאים", הצהיר בנט..

לדבריו, "צריך להבין שההתחסנות היא הצלת חיי אדם, פשוטו כמשמעו. ואין דבר קדוש יותר מלהציל חיי אדם- גם ביהדות וגם באיסלאם".

"החיסון השלישי המשלים מצליח והציבור הכללי נענה ומתחסן – והעולם הולך כעת בעקבותינו. הנגיף לא מבחין בין דת לדת. צאו להתחסן!", דבר בנט.

ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר הבוקר (חמישי) במרכז חיסונים בעיר טייבה, כדי לעודד את התושבים מהמגזר הערבי להתחסן נגד קורונה.

נפתלי בנט מנסור עבאס מירי רגב סיכה דגל ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד