ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

כך תשפצי את חדר הילדים לפסח • טיפים

מתכננת לשפץ את חדר הילדים לקראת פסח? כדאי שתקראי את השורות הבאות • כך תחדשי את החדר מבלי להיגרר להוצאות מיותרות, ותוך דאגה מלאה לצרכיהם של הילדים • טיפים

חדר ילדים דגם גוניוס. צילומים: מנחם עוז.
חדר ילדים דגם גוניוס. צילומים: מנחם עוז.

פסח מתקרב, ומתברר שמשהו באוויר 'עושה לנו את זה', וגורם לנו לרצות להתחדש.

לדברי ניצן הורביץ, המעצב הראשי של רהיטי דורון, "יש משהו באוויר שגורם לנו לרצות לשפץ, לצבוע, לנקות ולחדש את חדרי הבית השונים וכמובן את חדרי הילדים. הבעיה היחידה היא שלעיתים התקציב דל ולא מאפשר לעשות את כל השינויים שאנו רוצים".

מנתוני רשת רהיטי דורון, שוק רהיטי הילדים והנוער נאמד בישראל בכ-1 מיליארד ₪ בשנה. תקופת ההתארגנות של משפחות לקראת פסח מעוררת לחיים את שוק הרהיטים בכלל, ואת רהיטי הילדים והנוער בפרט.

עוד עולה מנתוני רהיטי דורון, כי חדרי הילדים מוחלפים בממוצע כל שש שנים. כמו כן נמסר, כי הצרכן הישראלי רוכש רהיטים לחדרי הילדים בסכום ממוצע של כ-4500 ₪.

לדברי אופיר ליבר מנכ"ל רהיטי דורון, "לקראת חג הפסח חל גידול של 25% ברכישת רהיטי ילדים ונוער".

חדר ילדים דגם רותםצילום: חדר ילדים דגם רותם
חדר ילדים דגם רותם

הורוביץ טוען כי "התחדשות בחדר הילדים יכולה לבוא לידי ביטוי בשינוי צבעוניות החדר, בעבודה קלה ויעילה.

"את רהיטי חדר הילדים רצוי לבחור בצבעים בהירים, וכך ניתן בקלות לשנות ולהתאים את אביזרי החדר כדי לקבל צבעוניות שונה. על ידי שינוי המצעים, כיסא, שטיח, ווילונות, מנורת השולחן וכדומה ניתן לקבל צבעוניות המתאימה לגיל הילד".

לדבריו, "שימוש מתאים בצבעים רגועים ובהירים גם בקירות החדר משרים אווירת רוגע ומרחב המשפיעים על הילד במשך שהייתו בחלל, ניתן לשלב איורים ומדבקות על קירות החדר כדי לשלב כתמי צבעוניות שמחים שישתלבו באווירה".

חדר ילדים דגם עומרצילום: חדר ילדים דגם עומר
חדר ילדים דגם עומר

לדברי ליבר, "ילדים מבלים זמן רב בחלל הפרטי שלהם, לכן חשוב ליצור להם אווירה נעימה ומזמינה, תוך שימוש נכון בפרטי הריהוט בחדר, תכנון נכון של הרהיטים וחלוקת החלל לשימושים השונים"

ליבר מוסיף "תקופת ההיערכות לחג הפסח מאופיינת ברכישה מוגברת של ארונות לחדרי ילדים, למעלה מ- 50% מהרכישות שיבוצעו לקראת החג יכללו ארון, וישנה מגמה גוברת בבחירת ארונות הזזה לחדרי ילדים ונוער בשל הפונקציונאליות של פתיחת הדלתות שאינה נכנסת לחלל החדר. כיום כ-40% ממכירת הארונות לחדרי ילדים ונוער הינם ארונות הזזה".
פסח שיפוץ חדר ילדים רהיטי דורון אופיר ליבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד