כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המנהל העמיד פני מת

התפתחות דרמטית בחקירת רצח הבחור; 16 יריות בהיכל הישיבה

התפתחות דרמטית ברצח בחור הישיבה שמואל סילברברג הי"ד. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בניגוד לגרסת המשטרה כי מדובר בירי תועה מרכב חולף ברחובה של עיר. שמואל נרצח בכוונה תחילה באמצעות 12 כדורים בהיכל הישיבה | 4 כדורים נורו לעבר המנהל שהעמיד פני מת וניצלו חייו

התפתחות דרמטית בחקירת רצח הבחור; 16 יריות בהיכל הישיבה

פרטים חדשים ומזעזעים סביב רצח תלמיד ישיבה 'תורת חיים', שמואל סילברברג הי"ד במדינת קולורדו בארה"ב.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי שני חמושים הגיעו לישיבת 'תורת חיים' בעיר דנבר בערבו של יום שלישי, כיוונו אקדח לראשו של הבחור שעמד מחוץ לישיבה והורו לו לפתוח את דלת הכניסה הנעולה באמצעות קוד. כשהם נכנסו אל הישיבה, הם פנו לעבר משרדו של המנהל וירו לעברו ארבעה כדורים.

המנהל נפל ארצה מיד, אך בחסדי שמים אף כדור לא פגע בו. הוא העמיד פני מת והם חשבו שהוא אכן נהרג ועזבו אותו לנפשו ובכך ניצלו חייו.

לאחר מכן הם כיוונו את האקדח לעברו של הבחור שמואל סילברברג ז"ל שניצב בפינת החדר, וירו לעברו 12 כדורים.

המשטרה פרסמה ביומיים האחרונים כי הירי התבצע בה בעת שהתבצעו שני אירועי ירי נוספים באותו אזור ביום שלישי בלילה באותה השעה, אך מסתבר כי הרצח של שמואל הי"ד אינו קשור למסע הירי באזור כפי שטענה המשטרה תחילה, כך עולה מתיעוד מצלמות האבטחה שמותקנות בבניין ונמצאות בידי המשטרה לצורך פענוח החקירה.

כאמור התלמיד הי"ד נורה 12 פעמים בתוך בית המדרש של ישיבת 'תורת חיים', כמו כן נורו ארבע יריות לעבר המנהל שניצל בנס כאשר העמיד פני מת.

הישיבה הממוקמת ברחוב סטיוארט 1555 בעיר דנבר שבמדינת קולורדו בארה"ב, שרויה ביממה האחרונה סביב סערה גדולה. אתמול קיים דובר משטרת דנבר מסיבת עיתונאים וטען כי מדובר בירי תועה מרכב חולף. כך דיווח אתר Yeshiva world news.

אך על פי הדיווח בשעה האחרונה, מתברר כי המקרה חמור בהרבה מגרסת המשטרה. שכן לא מדובר בירי מרכב חולף או בדומה לזה, כי אם חמוש שנכנס לבניין הישיבה בשעה 23:30 ביום שלישי בלילה, ירה בבחור מטווח אפס 12 יריות, וניסה לרצוח גם את המנהל, אך החטיא את האיש. ולא ברור מדוע ה-FBI לא חוקר את המקרה.

שמואל סילברברג רצח בחור ישיבה תורת חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד