כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מריחים בחירות?

השטח מתחמם: מפלגות המגזר מתכוננות להתרחבות

מפלגת 'הציונות הדתית' מתכוונת להרחבת את שורותיה ובשבועות האחרונים קיימה סיורים בכל רחבי הארץ - לקראת מפקד, שאמור להתחיל בקרוב | במקביל: ב'נעם' עורכים כנסים לפעילים המרכזיים, כשגם הם יצאו בזמן הקרוב למפקד רחב

השטח מתחמם: מפלגות המגזר מתכוננות להתרחבות
בצלאל סמוטריץ ואבי מעוז צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שתחושת גניבת הקולות של 'ימינה' במגזר הדתי-לאומי עדיין מורגשת, המפלגות החרד"ליות, המזוהות עם הזרם התורני יותר, מתכוננות לקראת הרחבת שורותיהם.

במפלגת 'הציונות הדתית', שכזכור שינתה את שמה בבחירות האחרונות מ'האיחוד הלאומי', מתכננים מאז הליכת 'ימינה' לממשלת השינוי מפקד בקרב המגזר, שהיושב ראש בצלאל יואל סמוטריץ' כבר הכריז על כך. ככל הנראה המטרה היא לפתוח את המפלגה גם לציבור היותר ליברלי.

בשבועות האחרונים עורכים אנשי המפלגה כנסים בכל חלקי הארץ לחיזוק השטח והזהות עם הבוחר הפוטנציאלי, וההערכה בקרב בכירי 'הציונות הדתית' היא שבשבועות האחרונים יוכלו להכריז על פתיחת המפקד.

גם במפלגת 'נעם', שכרגע נמצאת כבלוק טכני בתוך 'הציונות הדתית', מתכוננים להרחבת השורות. בימים אלה מקיימים אנשי המפלגה כנסי פעילים, כשהמטרה הייתה לעשות הרבה כנסים קטנים ולבסוף כנס ענק, אך בעקבות מגבלות המגיפה המתכונת השתנתה בהתאם.

בינתיים ממשיכים ב'נעם' לעשות כינוסים קטנים ופגישות, כשבין לבין הם פוקדים כמה פעילים - אך בשלב מסוים הם יכריזו על יציאה גדולה למפקד בקרב כל המגזר הדתי-לאומי.

אבי מעוז בצלאל סמוטריץ הציונות הדתית מפלגת נעם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד