ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בנט ייתחסן מחר

אושר בוועדת המומחים: בני 40 ומעלה יתחסנו ב'בוסטר'

ועדת החיסונים ממליצה כי בני 40 ומעלה וצוותי הוראה יוכלו להתחסן במנה השלישית באופן מיידי. ההרחבה לקבוצות גיל נוספות - בהחלטת משרד הבריאות. ראש הממשלה נפתלי בנט בן ה-49 יתחסן כבר מחר

אושר בוועדת המומחים: בני 40 ומעלה יתחסנו ב'בוסטר'
חיסון לקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

החל ממחר (שישי) יוכלו אזרחים בני 40 ומעלה לקבל את המנה השלישית של החיסון נגד קורונה, כך קבעה הערב ועדת המומחים שמייעצת למשרד הבריאות. בפני המומחים הוצגו היום הנתונים המוכיחים ללא כל ספק יעילות מנת ההוסטל אצל בני 50 פלוס שכבר החלו להתחסן. ההחלטה התקבלה פה וללא כל התנגדות.

בחלק מקופות החולים כבר הודיעו כי המבוטחים בני 40 פלוס יוכלו להזמין תור לקבלת מנת החיסון השלישית החל מהערב.

בתוך כך, מייד עם אישור הוועדה, הודיע ראש הממשלה, נפתלי בנט כי כבר מחר בבוקר ייתחסן בחיסון השלישי. "זה הזמן להגביר מאמץ כדי להכריע את גל הדלתא ולמנוע סגר. זה בהישג יד - צאו להתחסן", אמר בנט בן ה-49.

"זהו צעד חשוב נוסף במאבק נגד זן הדלתא", הוסיף ראש הממשלה, "מדינת ישראל ממשיכה לעמוד בחזית ההתמודדות העולמית עם המגפה. אזרחי ישראל היו הראשונים בעולם לקבל את החיסון השלישי, ואנו ממשיכים לפתוח את האפשרות לעוד ועוד שכבות גיל".

בנט אמר כי "כבר מחר בבוקר אתחסן בחיסון השלישי המשלים". לדבריו, "אני קורא לכל מי שעומד בקריטריונים שקבעו חברי הוועדה - צאו להתחסן. קחו אחריות על הבריאות ועל הפרנסה של כולנו. זה לא הזמן להמר על החיים"

"אני מברך את חברי הצוות לטיפול במגפות, את שר הבריאות, ניצן הורוביץ, את מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ואת אנשי מערכת הבריאות כולם על עשייתם המסורה למען אזרחי ישראל", הוסיף בנט, "זה הזמן להגביר מאמץ כדי להכריע את גל הדלתא ולמנוע סגר שיפגע בכלכלה ובפרנסה. זה בהישג יד. אל תבזבזו זמן, צאו להתחסן".

חיסון לקורונה חיסון שלישי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד