י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יש שופטים בבריטניה

הבלוגרית האנטישמית ערערה על עונשה, השופט הכפיל

הבלוגרית האנטישמית, שהגדירה את אושוויץ כ"פארק שעשועים" ואמרה כי יהודים משתמשים בשואה כ"מקור מזומנים נצחי", תרצה שמונה חודשי מאסר לאחר שהפסידה בערעור על גזר דינה

הבלוגרית האנטישמית ערערה על עונשה, השופט הכפיל
אילוסטרציה צילום: unsplash

אליסון שאבלוז-טיילר, בלוגרית אנטישמית, תרצה שמונה חודשי מאסר, לאחר שהורשעה בנאומי שנאה באומרה למשל כי השואה משמשת כ"מקור מזומן נצחי" עבור האוכלוסייה היהודית.

אליסון בת 57, הורשעה בשימוש ב"מינוח פוגעני במיוחד" בפודקאסט שלה ונגזר עליה מאסר על תנאי במאי 2018, אך לאחר זמן מה, היא פרסמה הערות פוגעניות נוספות, כך על פי בית משפט השלום בווסטמינסטר, בריטניה.

היא נידונה באפריל האחרון לארבע וחצי חודשי מאסר בכלא וערערה על הרשעתה בבית המשפט בסאות'ווארק, לאחר שהפסידה בערעור, גדל עונשה מ-18 שבועות ל-32 שבועות, לאחר ששופט הפעיל חלק מעונש המאסר על תנאי בגין עבירות קודמות.

הבלוגרית התבטאה בפודקאסט שלה כי השואה משמשת כ"מקור מזומנים נצחי", וכי "היטלר רצה שהיהודים ייצאו מאירופה בגלל איך שהם מתנהגים בצורה מסוימת כפי שאנו רואים שוב היום". היא טענה כי תאי הגזים אינם 'רצחניים', אלא משמשים 'להצלת חיים ממגפות טיפוס'. לדבריה, אושוויץ הוא "פארק שעשועים המיועד לשוטים בלבד" ו"אזור הגזים, תרמית מוכחת".

בנוסף נאסר על שאבלוז-טירר לשדר, לפרסם באינטרנט או בכל צורה שהיא, כל התייחסות ליהדות, לאמונה היהודית, לעם היהודי, לשואה, למלחמת העולם השנייה, לישראל או לכל חבר במפלגה הנאצית. היא נידונה כאמור ל-32 שבועות בכלא וחויבה בהוצאות משפטה.

בלוגרית אנטישמית עונש מאסר הכחשת שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד