י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"הם לא יחזיקו מעמד"

בכיר הליכוד בטוח: "בעוד שנה אנחנו חוזרים לשלטון"

חודשיים וחצי לאחר השבעת ממשלת השינוי, חבר הכנסת דוד ביטן מ'הליכוד' טוען שבעוד כשנה מפלגתו תחזור לשלטון: "ממשלה לא יכולה להתפרק תוך חודשיים"

 בכיר הליכוד בטוח: "בעוד שנה אנחנו חוזרים לשלטון"
בנימין נתניהו ודוד ביטן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת דוד ביטן, מבכירי 'הליכוד', טוען הבוקר (שישי) כי הממשלה הנוכחית תתפרק בקרוב ומפלגתו תחזור לשלטון בעוד שנה לערך.

ביטן התראיין לרדיו '103fm' והתייחס לדיווח לפיו בנימין נתניהו שוקל להציע את ראשות הממשלה לבני גנץ ללא רוטציה - וטען שהאחרון כבר לא מאמין לראשון, והוא מפחד שאחרי שהוא ילך לגוש נתניהו מפלגות הקואליציה ירצו בחירות.

"ממשלה לא יכולה להתפרק תוך חודשיים, אך הם מגזימים בכמה שהם נותנים. מישהו עושה להם בעיות והם נותנים לו תפקיד", אמר ביטן, "הממשלה יצרה מצב שהיא צריכה לשרוד, ולכן מדינת ישראל בבעיה".

הוא הודה: "לא העברנו את התקציב מסיבות פוליטיות. גנץ לא מאמין לנתניהו, למרות שהוא יכול להיות ראש ממשלה מיד, הוא מפחד שאחרי שהוא יעשה זאת כל מפלגות הקואליציה ירצו בחירות". לדבריו, "אני לא יודע, זה נעלם גדול. הוא לא מאמין לנתניהו... נכון לעכשיו זה לא יהיה, אבל הסיכוי היחידי לקבל 61 זה דרכו".

"אני לא רואה מצב בו הצד השני יקבע מי יהיה ראש הליכוד. הממשלה תחזיק שנה ככל היותר. בעוד שנה אנחנו חוזרים לשלטון, הם לא יחזיקו מעמד", טען.

מפלגת הליכוד דוד ביטן בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד