י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האחרונה שמאפשרת

הליגה נגד השמצה קוראת לטוויטר להסיר חשבונות של הטאליבן

הליגה נגד השמצה קוראת לטוויטר ולפלטפורמות מדיה חברתית גדולות נוספות לנקוט בפעולה מיידית ולהסיר חשבונות המקושרים לטאליבן, לאור פעילות הטרור של הארגון, האלימות והאפליה כלפי נערות ונשים, ההתנקשות בעיתונאים ורדיפת מיעוטים דתיים ואתניים באפגניסטאן

הליגה נגד השמצה קוראת לטוויטר להסיר חשבונות של הטאליבן
טוויטר צילום: pixabay

"אין שום סיבה רציונלית לכך שהטאליבן, ארגון טרור שנחוש להחיל שליטתו באמצעות ענישה כנגד תושבי אפגניסטן וכל מי שמתבטא נגד האכזריות שלו, יורשה להישאר בטוויטר, בניסיון להלבין את תדמיתו ", אומר המנכ"ל העולמי של הליגה נגד המשצה, ג'ונתן גרינבלט.

לדבריו, "זוהי אחריותה של טוויטר ושל חברות מדיה חברתיות גדולות אחרות לא לאפשר לנצל את הפלטפורמות שלהן על ידי אלה המקדמים באופן פעיל שנאה ופועלים באלימות, תוך הפרת תנאי השימוש של הפלטפורמות האלו ממש".

גרינבלט הוסיף כי "אין שום סיבה רציונלית לכך שהטאליבן, ארגון טרור שעומד להטיל עונשים על תושבי אפגניסטן וכל מי שמתבטא נגד האכזריות שלהם, יורשה להיות בטוויטר בניסיון לחטא את תדמיתו". לדעתו, "מוטל על טוויטר וחברות מדיה חברתיות גדולות אחרות לא לאפשר לנצל את הפלטפורמות שלהן על ידי אלה המקדמים באופן פעיל שנאה ופועלים באלימות, תוך הפרת תנאי השימוש של מוצרים אלה ממש".

"זה באמת לא כל כך מסובך. איננו צריכים לשנות את תנאי השימוש או את הסטנדרטים הקהילתיים. קבוצות טרור כמו הטאליבן לא צריכות להיות בטוויטר", כתב גרינבלט.

המנכ"ל מספר  כי במהלך השנה האחרונה, תוך משא ומתן עם ארה"ב והמערב בדוחא קטאר, ערכו הטאליבן חיסולים ממוקדים של פעילים ועיתונאים. "לטאליבן יש כלי תקשורת משלו. ואף ערוץ טלוויזיה פעיל. יוטיוב ופייסבוק כבר הרחיקו אותם מהפלטפורמות שלהם ואנו מעריכים את המנהיגות הזו. טוויטר צריכה לעשות את אותו הדבר", סיכם גרינבלט.

טאליבן טוויטר רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד