כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

רדיו

רדיו

  • כ"ב אדר התשע"ג

תחנות הרדיו החרדיות, 'קול חי' ו'קול ברמה' סירבו להיענות לבקשת מדור שילוב חרדים בצה"ל ולא העלו לאוויר תשדיר המעודד צעירים חרדים להתגייס לגדוד 'נצח יהודה' של הנח"ל החרדי.

על פי הדיווח של הכתב יאיר שרקי בגלי צה"ל עולה כי בקול חי הקטע שודר פעמיים ואז נפסל לשידור מסיבת "גזירת הגיוס נגד בני הישיבות ואילו ב'קול ברמה' סירבו לחלוטין לשדר אותו.

מתכתובת פנימית בין "קול ברמה" לנציגי הצבא עולה שהתשדיר פשוט לא אושר על ידי "הועדה הרוחנית" של הרדיו.



ברדיו קול ברמה מסרו בתגובה לגל"צ: "התחנה מעוניינת לפרסם את התשדיר תוך שינוי קל בטרמינולוגיה והתאמתו לקהל המאזינים. אנו מחזקים את ידי חיילי הנח"ל החרדי וברור כי הם עושים עבודת קודש, אך יחד עם זאת בפנייה לציבור חרדי יש להבין את רגישות המילה "אמונה" ככזו המתקשרת לאמונה בקדוש ברוך הוא בלבד. הבעיה של הרדיו היא שידור הביטוי "מאמינים בכם", שמתקשר לאמונה בלבד".

מרדיו קול נמסר כי "התחנה פועלת על פי הצרכים והמאפיינים הייחודים של קהל המאזינים המגזרי של התחנה. ההחלטה לשדר כל תוכן שהוא נובעת מהמחויבות והאחריות שלנו להתאים את התכנים לאוזנו של המאזין".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "מדובר בתשדיר לעידוד הגיוס לגדוד נצח יהודה, בעקבות צורכי כוח אדם שיועד לתחנות רדיו מגזריות במסגרת מגוון הכלים שמפעיל צה"ל בנושא".
תשדיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד