ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"אל תהיו נחמדים"

סכנת חיים: ילד בן 4.5 נחנק מסוכריית ג'לי וניצל

ילד בן 4.5 נחנק בביתו לאחר שאכל סוכריית ג'לי קטנה, הוא ניצל בזכות ערנותה של האם | בראיון עם האם היא מזהירה: "אל תתנו לשום סבתא או דודה "להיות נחמדה" ולחנוק לכם את הילד"

סכנת חיים: ילד בן 4.5 נחנק מסוכריית ג'לי וניצל
סוכריית הג'לי ממנה נחנק לביא צילום: באדיבות המצלם

ביום חמישי בשבוע שעבר נחנק לביא בן ה-4.5 מסוכריית ג'לי קטנה שהעניק לו אחיו הגדול, לאחר שקיבל את הסוכריות מסבתם בשבת.

האם ששהתה באותה העת בחדרה ועסקה בעבודתה דרך המחשב, שמעה את בנה הגדול שואל את אחיו הצעיר, לביא, האם הוא נושם והכל בסדר, לאחר ששמעה כי אין מענה היא קמה בבהלה ורצה לכיוון סלון ביתה. שם נוכחה בבנה לביא בן ה-4.5 המתקשה לנשום. 

האם שראתה כי צבע פניו של בנה הקטן השתנו לסגולות ניסתה לבצע בו את פעולת ההיימליך ( פעולה להוצאת גוף זר במקרה של חנק) אך ללא הצלחה, חתיכה קטנטנה יצאה מגרונו אך הילד המשיך להחליף צבעים, האם רצה במהירות לחדרה בכדי להזמין מד"א אך לא זכרה באותה העת את מספר החירום, למזלה מספר דקות קודם לכן בעלה ירד לרכב עם בנה השלישי והתקשר לברר מדוע הם אינם יורדים.

האם צעקה לבעלה "הזמן מד"א", וניתקה את השיחה, תוך שהיא ממשיכה בפעולות ההיימליך לצד תפילה ודמעות להקב"ה שיציל את בנה מחנק. לאחר מספר שניות גורליות פלט לוי את הסוכריה מגרונו ושב לנשום לרווחה.

באותה העת נכנס אב המשפחה לביתו בבהלה וראה את בנו לאחר שפלט את סוכריית הג'לי, האם שרעדה בכל גופה, נשמה לרווחה והודתה לה' על כל הטוב.

סוכריית הג'לי אותה פלט לביא.

האמא מסכמת ל'בחדרי חרדים': "לביא כבר נחנק לי בדיוק מאותה סוכריית גומי לפני שנתיים, מאז לא הכנסתי את זה לבית שלי וגם הפעם לא אני קניתי אותה, אל תתנו את זה לילדים שלכם ואל תתנו לשום סבתא או דודה "להיות נחמדה" ולחנוק לכם את הילד".

סוכריה חנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד