י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"מוכנים לכל תרחיש"

בנט על פציעת הלוחם: "נבוא חשבון עם מי שפוגע בלוחמינו"

בפתח ישיבת הממשלה אמר רה"מ בנט: "אנחנו נבוא חשבון עם מי שפוגע בלוחמינו ובאזרחי ישראל" | בית החולים סורוקה עדכן כי מצבו של הלוחם ממשיך להיות קשה וכי הוא מורדם ומונשם

בנט על פציעת הלוחם: "נבוא חשבון עם מי שפוגע בלוחמינו"
בנט וגנץ באוגדת עזה צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט שיגר היום (ראשון) איום לעבר ארגון חמאס, לאחר הירי בלוחם משמר הגבול בראל חדריה שמואל, במהלך המהומות שפרצו אתמול בגבול הרצועה. בפתח ישיבת הממשלה אמר בנט כי ישראל תפגע במי שפוגע בכוחות הביטחון.

"אני רוצה לשלוח איחולי החלמה מהירה ותפילה לרפואתו של לוחם מג"ב, סמל-ראשון בראל חדירה שמואלי, שנפצע אתמול מירי מחבל על הגדר ברצועת עזה", אמר בנט. "אנחנו נבוא חשבון עם מי שפוגע בלוחמינו ובאזרחי ישראל. במהלך הלילה, צה"ל הגיב בתקיפה נרחבת ברצועה".

בנט הוסיף: "קיימתי בשבוע שעבר הערכת מצב באוגדת עזה, ביחד עם שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי. אני יכול לדווח לכם שצה"ל, פיקוד דרום ואוגדת עזה ערוכים ומוכנים לכל תרחיש".

בתוך כך, בית החולים סורוקה עדכן כי מצבו של הלוחם מוסיף להיות קשה  "לאחר שהתקבל אתמול לחדר הטראומה במלר"ד סורוקה, עבר ניתוח הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי", נמסר מבית החולים, "מצבו מוגדר קשה, הוא מונשם ומורדם"

האירוע החמור התרחש בזמן שמאות פלסטינים התפרעו סמוך לגבול רצועת עזה, תוך שהם משליכים מטענים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל. לפי תיעוד שפרסמו הפלסטינים, אחד המתפרעים הכניס אקדח דרך חרך בגדר וביצע ירי לעבר הכוחות. האירועים האלימים על הגדר התחדשו לראשונה מזה חודשים ארוכים, ברקע ההסדר להכנסת הכסף הקטארי לרצועה.

בתגובה לפציעתו של הלוחם, תקפו הלילה מטוסי קרב תקפו ארבעה אתרים לאחסון וייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס. בד בבד, צה"ל הודיע כי בהתאם להערכת מצב, הוחלט על תגבור אוגדת עזה בכוחות נוספים. גם סוללות כיפת ברזל תוגברו. "התקיפה הנרחבת בוצעה בתגובה להפרות הסדר שהתקיימו בצפון רצועת עזה, במהלכן בוצע ירי משטח הרצועה, ממנו נפצע לוחם מג"ב", נמסר בהודעת הצבא.

 

בנט עזה הסלמה בדרום משמר הגבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד