א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

איחוד הלוואות: למי זה מתאים?

אם יש לכם גם משכנתא וגם מספר הלוואות קטנות שכל אחד מגיעה ממקור אחר (החל מהבנק עד מחברת האשראי) הגיע הזמן שתדעו יותר על איחוד הלוואות

איחוד הלוואות: למי זה מתאים?
איחוד הלוואות צילום: FREEPIK

אם אתם לא יודעים איזה סכום עומד לרדת לכם בכל חודש להחזרת הלוואה מחשבון הבנק, ואתם כבר מבולבלים ולא מצליחים לעקוב אחר החזרים חודשיים של קרן של ריבית והצמדה ולא מבינים מהם התשלומים שאתם מזרימים כל חודש מהחשבון שלכם; אם אתם משלמים סכום החזר חודשי גבוה מידי לחברות האקראי, או שיש לכם גם משכנתא וגם מספר הלוואות קטנות שכל אחד מגיעה ממקור אחר (החל מהבנק עד מחברת האשראי) הגיע הזמן שתדעו יותר על איחוד הלוואות.

איחוד הלוואות היא פעולה שחשוב לבצע בדיוק במצבים של חוסר הבנה, של יותר מידי הורדות מהעו"ש, יותר מידי ריביות בסכומים גדולים שיורדים כל חודש והכול מבלי שתדעו מה הסיבה לכל ההוצאות האלה.

אנשים מן השורה שאינם בנקאים ואינם מגיעים מעולם הפיננסים - לא תמיד מבינים מה המשמעות של הלוואה צמודה למדד או כזאת שניתנת בריבית מסוימת או צמודה למט"ח ללוח סילוקין וכולי - לכן הם מוצאים את עצמם קצת אבודים ובעיקר מוציאים הרבה כסף על החזרי הלוואה חודשיים.

איחוד הלוואות היא הדרך לבטל את כל החיובים של ההלוואות הקטנות והגדולות אשר גוררות ריביות גבוהות מידי או כאלה עם החזר חודשי שאינו מתאים. כך מתקבלת הלוואה אחת גדולה שתקל על החזרים, תעשה סדר בחשבון ותספק מרווח נשימה למי שלווה את סכומי כסף שונים.

הלוואה הגדולה תבטל את כל ההלוואות ויכולה לעזור גם להוריד את הריביות באופן משמעותי וגם לעשות סדר בחשבון הבנק ולאפשר כיסוי מינוס עם סכום אחד הגיוני שאותו הלווה רוצה להלוות ולהחזיר.

איך עושים איחוד הלוואות?

כיום יש גם בנקים וגם חברות חוץ בנקאיות שמספקות הלוואות, אבל חשוב לבחור במקום הפיננסי ובגוף הפיננסי הטוב ביותר שמספק לכם את התנאים הכי טובים בזמן ביצוע איחוד הלוואות כמו המומחים של תשואות פיננסים. אז זה הזמן לעשות סדר לחשבון הבנק ולבצע איחוד הלוואות תוך ביטול חיובים רבים גם בחשבון האשראי, גם בבנק שלכם או מול כל גוף פיננסי אחר. לשם כך חשוב להתייעץ עם מומחים שיעזרו לכם להתמודד עם המציאות הפיננסית בה אתם נמצאים.

הלוואות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד