כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הכירו את המגדל הגבוה בעולם: מגדל בורג' ח'ליפה דובאי

הסכם השלום עם איחוד האמירויות הוא לא עניין של מה בכך. כעת התיירים הישראלים יכולים להגיע לבקר במגדל הגבוה בעולם – מגדל בורג' ח'ליפה דובאי

הכירו את המגדל הגבוה בעולם: מגדל בורג' ח'ליפה דובאי
דובאי צילום: freepik

השנה האחרונה הייתה שנה מאוד משמעותית עבור ישראלים רבים שהיו עדים למספר הסכמי שלום. אחד מהסכמי השלום המשמעותיים ביותר הוא הסכם השלום עם איחוד האמירויות. איחוד האמירויות היא אחת מהמדינות הכי חזקות ודומיננטיות בין מדינות ערב. המשמעות היא שעם ההסכמים הללו אמורות בעתיד להצטרף עוד מדינות שיגיעו גם הן להבנות עם ישראל. אך עבור התייר הישראלי הסכם השלום עם איחוד האמירויות הוא לא עניין של מה בכך. כעת התיירים הישראלים יכולים להגיע לבקר במגדל הגבוה בעולם – מגדל בורג' ח'ליפה דובאי.

כמה קומות יש בבורג' ח'ליפה?

לא סתם מגדל בורג' ח'ליפה זכה לתואר המגדל הכי גבוה בעולם, הוא נבנה על מנת לקחת את התואר הזה. במגדל עצמו יש כ-200 קומות של משרדים המיועדים בעיקר עבור אנשי עסקים. כל מי שמחפש את הלוקיישן המושלם למשרד, יבחר כמובן באפשרות הספציפית הזאת. כך שאם מתחשק לכם לבקר באחד מהמקומות הכי קסומים בעולם, הבחירה במגדל הזה היא הבחירה הנכונה. החדשות הטובות הן שהוא גם נמצא במקום שאליו תוכלו להגיע מבלי להתאמץ יתר על המידה.

כמה עולה לעלות למגדל?

קיימים מספר סוגים של כרטיסים שונים כאשר כל אחד מהם משלב אטרקציות נוספות למעט העלייה למגדל. הכרטיס הנפוץ ביותר הוא כרטיס לקומה 124 ו-125 שהעלות שלו היא 129 דירהם. כמובן שתוכלו למצוא גם כרטיסים מעט יותר יקרים שיעלו אתכם לקומה גבוהה יותר. אך הכרטיס הזה מספק את רוב התיירים שמגיעים להתרשם מהיופי שדובאי מביאה ביחד איתה. אנו מציעים לבחון את כל סוגי הכרטיסים על מנת שתעשו בחירה שתוכלו להיות מרוצים ממנה.

האם שווה לבקר במגדל?

הדעות יכולות להיות חלוקות לכאן או לכאן, אך מי במגיע לדובאי חייב לנסות לעלות למגדל. עבור אלה שיש להם פחד גבהים אולי האפשרות הזאת קצת פחות קורצת. אך מתי תהיה לכם אפשרות לראות את כל דובאי מתחת לכפות הרגליים שלכם? דובאי ידועה בתור אחת מהערים הכי יפות שיש בעולם. אז כעת תוכלו לראות עד כמה היא יפה מאחת מנקודות התצפית הכי טובות שיש. כל מה שנותר לכם לעשות זה רק לרכוש כרטיס ולהתחיל לתכנן את כל שאר הטיול.

באילו מקומות נוספים אפשר לבקר?

דובאי מביאה איתה עבור התייר הישראלי כל כך הרבה מקומות נוספים לבקר בהם. באתר פייסטה תוכלו למצוא את כל המקומות שחובה לכם להגיע אליהם לפחות פעם אחת בחיים. אחרי שתעברו על הרשימה, תדעו כי אתם מוכנים לטייל באחד מהמקומות הקסומים בעולם. ברגע שהטיול שלכם יהיה טיול שמוכן מראש, לא תמצאו את עצמכם בחוסר מעש. תמיד יהיה לכם מה לעשות ותמיד תדעו איפה אתם רוצים לבקר. כי טיול כמו טיול בדובאי לא תוכלו למצוא באף מדינה אחרת בעולם.

דובאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד