י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מצילים חיים וזוכים בפרסים

היום: הגרלת בונוס ענקית של 'איחוד הצלה'

הגרלת 'רוגע כלכלי של 'איחוד הצלה': מצילים וזוכים במשכורת חודשית, רכב יוקרתי ושיפוץ הבית. מזדרזים עכשיו ונכנסים להגרלת בונוס חינם על תווי קנייה בשווי 20,000 שקלים שיסדרו לכם את החגים

היום: הגרלת בונוס ענקית של 'איחוד הצלה'
פעילות איחוד הצלה צילום: מתוך אתר החברה

בפעם השביעית 'איחוד הצלה' מפתיעים אתכם עם הגרלה שכבר יוצאת לדרך. כשהחגים בפתח, ההוצאות גדולות. כך שאין ספק כי תווי קנייה בשווי 20,000 שקלים יכולים לסדר לכם את החגים. 

לכן, ב'איחוד הצלה' חשבו עליכם וארגנו לכם הגרלת זריזות על תווי קנייה בשווי 20,000 שקלים, למי שרוכש כרטיס להגרלת 'רוגע כללי', עד ליום שלישי ט"ז באלול (24.8.2021) בחצות.

תגידו, למה אתם מחכים? לוחצים כאן ורוכשים עכשיו>>>

את מתנדבי 'איחוד הצלה' לא צריך להכיר לכם. בכל פינת רחוב רואים אותם. קולות הסירנה שלהם לא פעם גורמים לכם להחסיר פעימה. הידיעה שהם בכל מקום, משרה עלינו ביטחון. אנחנו יודעים שאם משהו חלילה ישתבש המתנדבים של 'איחוד הצלה' יהיו הראשונים להגיע לזירה. הראשונים לקחת את הפיקוד בזירות קשות ומורכבות ר"ל.

על מנת שאנחנו ב'איחוד הצלה' נוכל להציל חיים, אנחנו זקוקים  לכם. לכם שתבואו להיות שותפים, שותפים בהצלת חיים!

כל שנה מחדש אנחנו מפתיעים אתכם, והפעם החלטנו להפתיע בגדול ולהציע לכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה. תמורת שותפת בהצלת חיים תקבלו כרטיס להגרלה שיכולה להבטיח לכם רוגע כלכלי ל-3 שנים.  3 שנים שאתם הולכים לחיות כמו מלכים. משכורת מכובדת של 12,500 שקל נכנסת כל חודש נכנסת ישירות לחשבון הבנק שלכם. רכב חדש ומפואר יונדאי טו סון 2021 כולל טיפולים וביטוח ל-3 שנים . ואי אפשר בלי דירה נאה. אנחנו נדאג לכם לשיפוץ כללי של הבית כולל מטבח וחדר אמבטיה חדשים.

בקיצור תתחילו לחלום, כי אולי בקרוב תתחילו לחיות כמו מלכים. רגע לפני החלום, הזדרזו. רכשו כרטיסים להגרלה עד יום שלישי בחצות ואולי גם החגים שלכם יראו כמו חגים של מלכים

לרכישת כרטיסים לחצו כאן>>>

 

איחוד הצלה הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד