י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
למען הקהילה

בשורה לאנשים עם מוגבלויות: מכבי בשת"פ מיוחד עם עמותת 'שמעיה'

ראש מחוז המרכז ומנהל מרחב בני ברק במכבי שירותי בריאות סיירו בעמותת 'שמעיה', המסייעת לאנשים עם מוגבלויות במגוון תחומים. שיתוף הפעולה הביא לשילוב בתפקידים שונים במכבי, אותם מלווה העמותה לאורך כל שלבי ההשמה

בשורה לאנשים עם מוגבלויות: מכבי בשת"פ מיוחד עם עמותת 'שמעיה'
שת"פ מיוחד צילום: יח"צ

ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות מר דניאל ברמן, מנהל מרחב בני ברק במכבי ר' ברוך שטרן, מנהל משאבי אנוש במכבי מר גדי שדה, מנהלת הכספים גב' תמר ארדנסטי, וגב' מיכל הורוביץ ממשאבי אנוש מטה מכבי, ערכו סיור מקיף בעמותת 'שמעיה' המסייעת לאנשים עם מוגבלויות בתחומים שונים. מטעם שמעיה השתתף סמנכ"ל העמותה ר' יהושע רייס ובכירי העמותה, שהציגו את נתוני ההשמה שהתאפשרו הודות לשיתוף הפעולה עם מכבי.

בכירי העמותה סקרו את פעילותה בפני ראש המחוז ומנהל מרחב בני ברק. בנוסף, הוענקה תעודת הוקרה למר דניאל ברמן על תרומתו בשילוב תעסוקתי של אנשים עם מוגבלויות. במהלך הסיור הביעו בכירי מכבי במחוז המרכז את מחויבותם לקהילה, ובכלל זה לאנשים עם מוגבלויות. ראש המחוז הודה לבכירי העמותה על שיתוף הפעולה שהביא לשילובם של רבים במכבי כחלק מהצוות.

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן, שיתף את ראש המחוז בפעילות החשובה שמתפתחת כל העת על מנת לאפשר שילוב של אנשים נוספים עם מוגבלויות במערך השירות של מכבי. הוא ציין כי התעסוקה הנתמכת אותה מובילה עמותת 'שמעיה', מלווה את מושאי ההשמה לאורך כל התקופה במקצועיות וברגישות, וכך מתאפשר למכבי לשלב אנשים נוספים עם מוגבלויות בתפקידים שונים.

ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "אנו רואים מחויבות עליונה בהשמה ופיתוח תעסוקתי של אנשים עם מוגבלויות. אנו במכבי, כארגון בריאות מוביל, מייחסים חשיבות רבה לפיתוח מיומנות תעסוקתיות ועשייה חברתית מהמעלה הראשונה. התרגשתי לראות את פעילותה של העמותה ואני מברך על שיתוף הפעולה שהביא אלינו עובדים מסורים ששולבו באמצעות מסגרת זו".

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: אני מודה לראשי עמותת 'שמעיה' על הסיור החשוב שמטרתו לקדם ולהעמיק את שיתוף הפעולה עם מכבי. אנו רואים בכך שליחות חשובה וחלק בלתי נפרד מהפעילות של מכבי למען הקהילה. אנו נמשיך גם בעתיד לקדם שיתופי פעולה בעלי חשיבות המביאים לשיפור איכות החיים, העלאת המיומנויות התעסוקתיות ושילוב מלא בשוק התעסוקה של אנשים עם מוגבלויות".       

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד