ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"נראה את ישראל מפציצה אותם"

נסראללה על הלוחם שנורה: "מראה היסטורי ותרבותי"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה מסר נאום באירוע לציון שבוע למותו של בכיר חיזבאללה, אבו-מית'ם. הוא התייחס לתקיפה הישראלית בסוריה, לוויכוח על הגז הימי ועל הירי לעבר חייל צה"ל בגדר הגבול בעזה

נסראללה על הלוחם שנורה: "מראה היסטורי ותרבותי"
חסן נסראללה צילום: צילומסך

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, מסר הערב (ראשון) נאום באירוע לציון שבוע למותו של בכיר חיזבאללה, אבו-מית'ם. בתחילת נאומו הונפו תמונות של מנהיג ארגון הטרור, בליווי שיר עידוד למנהיג העליון של איראן, עלי ח'מינאי.

נסראללה התייחס בנאומו לתקיפה בסוריה שיוחסה לישראל בחמישי האחרון, ותוקף את מתנגדי הארגון: "כאשר ההתנגדות מגיבה להפצצות של ישראל אז הפך להיות סוגיה מגונה. אבל כשמטוסים ישראלים תוקפים בסוריה משמי לבנון, מפחידים אזרחים לבנוניים ומסכנים מטוסים אזרחיים לבנוניים זה לא זכה לגינוי של אלו שקראו לניטרליות וריבוניות בלבנון".

נסראללה הוסיף כי מכלית הדלק שיצאה ביום חמישי מאיראן כבר נמצאת בים ותוך כמה ימים תצא מכלית דלק שנייה מאיראן ואחריה ייצאו עוד מכליות. נסראללה התייחס גם לגז הימי שנמצא במחלוקת עם ישראל ואמר שאם אין חברות זרות שרוצות לחפור בלבנון ולחפש נפט כי הן מפחדות מסנקציות, הם יביאו חברה איראנית שתחפור גז ונפט. נסראללה הוסיף על כך "ואז נראה את ישראל מפציצה אותם".

כמו כן הבהיר כי הדלק שארגונו מייבא מאיראן הוא בשביל כל הלבנונים ולא בעבור קבוצה מסוימת. לדבריו, ארגון חיזבאללה מתכוון להוות חלופה לחברות הפרטיות מייבאות דלק או למדינה שעדיין צריכה לשאת באחריות ולהפחית את הסבל של האנשים. עוד אמר כי יפרסם בזמן המתאים את המנגנונים ואת המועדים לקבלת הדלק בהתאם לקריטריונים ברורים.

בסוף הנאום, שתורגם על ידי הטלגרם של 'כאן חדשות', התייחס ראש ארגון הטרור הלבנוני לירי לעבר חייל צה"ל אתמול בגבול הרצועה ואמר כי המראה של ירי האקדח דרך הפתח הוא "מראה היסטורי שמעיד על התרבות, הרוח והרצון", בזמן שהחיילים הישראלים המצוידים בנשק מסתתרים.

חסן נסראללה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד