י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
כישלון בהכל

בליכוד טוענים: בנט מחקה את נתניהו

בליכוד יוצאים במתקפה נוספת נגד ראש הממשלה ואף מחריפים את הטון, זאת בהתייחסות למחאת מנהלי בתי החולים הממשלתיים - וטענו שהוא מחכה את יו"ר האופוזיציה | הם גם מונים את כישלונותיו של בנט "בקורונה, במדיניות ובמלחמה בטרור"

בליכוד טוענים: בנט מחקה את נתניהו
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מחריפים את הטון: במפלגת 'הליכוד' תקפו הערב (ראשון) את ראש הממשלה נפתלי בנט בחריפות, וטענו שהוא מנסה לחקות את יו"ר האופוזיציה ויו"ר מפלגתם בנימין נתניהו.

'הליכוד' התייחסו למחאת מנהלי בתי החולים הממשלתיים על כך שלא קיבלו את התקציב שהובטח להם באוצר, וטענו שזה חלק מהכישלון של בנט בקורונה ואי המלחמה בטרור. בנוסף, התייחסו לשיפור היחסים של ישראל עם ירדן וציינו כי הם השתפרו בגלל המים שהמדינה משלמת להם.

"בנט קנה חיוך מירדן עבור 50 מיליון קוב, בזמן שראש הממשלה לשעבר נתניהו הביא 4 הסכמי שלום היסטוריים מבלי לשלם בשום מטבע ישראלי", פתחו את הודעתם. "גם החיסון השלישי, ההישג היחיד שבנט מתפאר בו, קרה בזכות זה שנתניהו רכש אותו כבר לפני זמן רב".

ב'ליכוד' המשיכו וציינו: "מצבנו היה טוב יותר אם בנט היה מקשיב לנתניהו. מחאת מנהלי בתי החולים מעידה על הניהול הכושל של בנט בטיפול בקורונה, שדרש מהם לייפות את נתוני המגיפה והתנה את העברת הכספים עבורם בעסקת שוחד של ייפוי נתונים תמורת תקציבים".

"בנט מנסה להיות חיקוי דהוי של נתניהו. לא משנה כמה ינסה - הוא אף פעם לא יהיה נתניהו. כולם יודעים שהוא כישלון בקורונה, כישלון במדיניות וכישלון במלחמה בטרור", תקפו.

מפלגת הליכוד נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד