י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מדינת הקצינים של גנץ"

עמית סגל לועג לגנץ: "חמיצותו אומנותו"

עמית סגל תקף את ראשי הקואליציה וכינה אותם בשלל כינויי גנאי, זאת, בעקבות אישור התוספת לפנסיות התקציביות: "גנץ חילץ באיומים פוליטיים יותר ממיליארד שקל בשנה"

עמית סגל לועג לגנץ: "חמיצותו אומנותו"
בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל תקף אמש (ראשון) את בכירי הקואליציה, תוך התמקדות בשר הביטחון בני גנץ, אותו הגדיר: "לוביסט".

"היו ימים שלמדינת ישראל היה שר ביטחון", כתב סגל בפוסט ארוך שפרסם בערוץ הטלגרם שלו, "היום יושב בקריה לוביסט. בשבתו כיו"ר השדולה למען הפנסיות התקציביות, וכמי שבעצמו נהנה מפנסיה שמתקרבת לשש ספרות בחודש (לא כולל שכר השר), חילץ היום בני גנץ באיומים פוליטיים יותר ממיליארד שקל בשנה לטובת הלבנת המהלך הפלילי הקרוי 'תוספת הרמטכ"ל', הלא הוא עוד הר כסף לכל פנסיונר של צה"ל, רובם בגיל שעד השבוע שעבר עוד לא היה זכאי לחיסון שלישי".

סגל לעג לגנץ וכתב כי "הפרצוף החמוץ עשה את שלו". לדבריו, האיומים על הליכה עם נתניהו לא הזיקו, ובעוד המדינה כולה מנסה להתאושש משנת גירעון וצניחה כלכלית, "החברים של יו"ר הוועד גנץ נהנים מעכשיו מתוספת נדיבה של עשרה אחוזים בממוצע. במדינת הקצינים של גנץ לא הייתה קורונה ולא היה מיתון".

"מספרים שכוסות הצטלצלו כששר הביטחון דפק על השולחן בממשלה", המשיך סגל להלום בשר הביטחון, "איזו לוחמנות! הלוואי שהיה מפגין כזו גם בממשלה הנוכחית והקודמת כדי לדרוש תגובה הולמת על עפיפונים ורקטות. הלוואי, למצער, שהיה דופק על השולחן גם למען משרתי הסדיר. אבל להם אין לוביסט".

סגל כתב כי אך בחודש שעבר הבטיח שר האוצר אביגדור ליברמן להעמיד את משרתי הסדיר 'על ראש תקציבנו'. "כנראה זו לא הייתה הבטחה ליבתית", עקץ אותו הפרשן הפוליטי, "אך בבחירות האחרונות הבטיח ראש הממשלה בנט להילחם בפנסיות התקציביות. טוב, לפחות הוא לא חתם על מסמך בנושא. תחת החשש מעריקה של גנץ, הם נכנעו לכל תנאיו. תשאלו את פקידי האוצר ההמומים מה דעתם על הצ'ק שאולצו לחתום עליו".

לטענת סגל, גנץ נוהג להשתמש בפרצופו החמוץ מאז הקמת הממשלה כנשק אסטרטגי. "חמיצותו אומנותו. היום הוא הצליח: לא ישראל לפני הכל, ישראל הראשונה לפני הכל".

גם בחשבון הטוויטר שלו צייץ סגל בנושא: "בני גנץ הבטיח לדאוג למשרתי החובה ששכרם עלוב. כרגיל, בסוף דאג לפנסיונרים של מערכת הביטחון. ישראל הראשונה לפני הכל".

‏"וכמובן כבוד לאביגדור 'חיילי הסדיר בראש תקציבנו' ליברמן, לנפתלי 'די לפנסיות התקציביות' בנט וליאיר 'איפה הכסף' לפיד", דברי סגל.

בני גנץ תקציב המדינה עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד