י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אתה מפחד מעבאס"

מילה במילה: אב הלוחם נשנק מבכי ומטיח האשמות בבנט ההמום. האזינו

ראש הממשלה בנט שוחח עם יוסף חדריה, אביו של לוחם יחידת המסתערבים של מג"ב בראל חדריה, שנפצע אנושות מירי במהלך עימותים בגבול רצועת עזה. 'בחדרי' תמלל את השיחה הקשה, מילה במילה: "אתה פחדן. תבוא תראה איך הילד נראה. מה הטלפון הזה? אני מנתק". האזינו

מילה במילה: אב הלוחם נשנק מבכי ומטיח האשמות בבנט ההמום. האזינו
בנט\\אביו של החייל הפצוע צילום: Olivier Fitoussi/Flash90\\צילום מסך 'כאן' חדשות

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח אמש (ראשון) עם יוסף חדריה, אביו של לוחם יחידת המסתערבים של מג"ב בראל חדריה, שנפצע אנושות מירי במהלך עימותים בגבול רצועת עזה.

בשיחה המלאה של בנט עם אביו של חדריה, שפורסמה בעמוד הפייסבוק של 'הצל', ותומללה כאן על ידי 'בחדרי חרדים', נשמע בנט עייף, ולא מרוכז, ואפילו בהלם מהתגובה החריפה של האב.

להלן תוכן השיחה:

האב יוסף חדריה אומר לראש הממשלה בנט: "מדוע אתם ממשיכים עם המחדלים האלה? למה, למה? אם זה הילדים שלך, בכיוון שלך, איך אתה תרגיש, איך?".

יוסף ממשיך: "גדר, מתקרבים עד לגדר. איפה אתם חיים, באיזה עולם?. מה אתם לא יכולים לתת לפני זה (אזהרה. י.ש.)? באמת, אדוני ראש הממשלה".

בנט עונה בלחש: "כן, אני מבין".

יוסף לבנט: "לא לירות, כן לירות, לירות ככה. לקבל פקודה ממשמר הגבול שנמצא שם. לקבל פקודה מהצבא. איזה, מה זה? מה, אתם לא יודעים לקבל החלטות?"

יוסף ממשיך להלום בראש הממשלה: "מה, אתה מפחד? תתעורר. תתעורר. ממי אתה מפחד? מעבאס? תתעורר. אתה מפחד. אתה פחדן. אתה וכל הממשלה שלך פחדנים. תעשו משהו, תעיפו אותם מהשטח קילומטר, לא להתקדם. מה זה. איפה אתם חיים? אין לכם ילדים? מה אתה צריך לראות ככה ילד, ילד אחד בודד יש לי. יש לי ילד אחד".

יוסף שואל: "מה יש לך לענות לי אדוני ראש הממשלה?"

בנט: "סליחה?".

יוסף: "מה יש לך לענות לי?".

ראש הממשלה בנט טועה בשם הלוחם הפצוע, ושואל: "אני רוצה לדעת כרגע איפה 'יוסי' מאושפז".

יוסף: "בסורוקה".

בנט: "אתה שם?".

יוסף מתקן את בנט ואומר כי קוראים לו: "בראל, בראל אחיה. עוד שם הכניסו לו".

בנט: "סליחה?".

יוסף: "בוא נראה אותך, תבוא. אנחנו לא אנשים שעושים פוגרומים או דברים כאלה, כמו שעושים לנו ולחיילים שלנו. תבוא, נראה אותך. תהיה גבר. תבוא, תבוא".

בנט: "בראל כרגע מנותח, או...?"

יוסף: "מנותח, מנותח, מצבו אנוש. מצבו אנוש. תבוא, תבקר את החייל שלך. בטלפון אתם זה... ועוד יומיים נשכח הכול. לא קרה כלום. ואתה עוד ראש הממשלה נחמד. כלום לא קרה. איפה אתם חיים? באיזה עולם? תתעוררו".

יוסף נשנק מבכי וצועק: "תתעוררו, הילדים שלנו הולכים. תתעוררו נבלות תתעוררו... תיקח אחריות כבר. עוד שבוע, היה, נגמר. מה קרה? תעשה משהו, תתעורר".

יוסף מסיים את השיחה בזעם: "תבוא, נראה אותך. תבוא תראה את הילד איך הוא נראה. תבוא, תראה אותו. מה הטלפון הזה? אני מנתק...".

נפתלי בנט לוחם פצוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד