כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בנק מזרחי-טפחות תורם מעל חצי מיליון שקלים לעמותות שנבחרו ע"י לקוחות הבנק

בין העמותות שנבחרו בפרויקט "שותפים מבחירה" שמתקיים זו השנה ה-13 ניתן למצוא את איחוד הצלה, זיכרון מנחם, יד שרה, מתנת חיים, עזר מציון ועמותות נוספות הפועלות בתחומים מגוונים

בנק מזרחי-טפחות תורם מעל חצי מיליון שקלים לעמותות שנבחרו ע"י לקוחות הבנק
לוגו מזרחי טפחות צילום: יח"צ

פרויקט "שותפים מבחירה" של בנק מזרחי טפחות התקיים השנה בפעם ה-13, במסגרתו החליטו לקוחות הבנק לאילו עמותות יעניק הבנק תרומות בסך כולל של 550,000 ש"ח אשר יחולקו בצורה שווה בין העמותות הנבחרות.

לאחרונה נערך האירוע המסורתי להענקת התרומה לעמותות במעמד בכירי הבנק: יו"ר הבנק מר משה וידמן, ניסן לוי סמנכ"ל ומנהל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול, תמר סאפר מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה, צוות קשרי קהילה ונציגי העמותות.

במסגרת הפרויקט פנה הבנק ללקוחותיו והזמין אותם לבחור את העמותות המועדפות על ידם. בין העמותות שזכו השנה ניתן למצוא את איחוד הצלה, זיכרון מנחם, יד שרה, מתנת חיים, עזר מציון ועמותות נוספות הפועלות בתחומים מגוונים: אוכלוסיות עם מוגבלות, ילדים ונוער בסיכון, בריאות, חינוך ורווחה ותעסוקה.

משה לוי, מנכ"ל יד שרה, מסר: "אנחנו מודים ללקוחות מזרחי-טפחות על שבחרו להעניק את התרומןת לעמותה שלנו ורוצים להודות להנהלת הבנק על הפרויקט החשוב. התרומות שלכם יאפשרו לנו להמשיך לספק לכל אחד את מעטפת הבריאות המושלמת בחיק המשפחה והקהילה התומכת".

לדברי תמר סאפר, מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה בבנק מזרחי טפחות: כבנק שחרט על דגלו את תפיסת השירות האישית והאנושית, אנו גאים לשתף את לקוחות הבנק בבחירת העמותות שזוכות בתרומתו. בעזרת תמיכת הבנק, יוכלו העמותות לממש פרויקטים חברתיים לטובת הקהילה.

מזרחי טפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד