כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לקיים בנו חכמי ישראל

רב העיר אושפז בסוד: הרופאים לא מזהים את המחלה

גאב"ד לונדון הגאון רבי משה חיים אפרים פדווא מאושפז בבית חולים בבריטניה, לאחר שלא חש בטוב ומצבו נחלש מאוד. אחד ממקורבי הגאב"ד: "הרופאים אומרים כי טרם ידועה להם את סיבת חולשתו של הגאב"ד. בינתייים הוא מאוד, מאוד, מאוד חלש. הציבור מתבקש להתפלל לרפואת הגאון רבי משה חיים אפרים בן חנה גיטל"

רב העיר אושפז בסוד: הרופאים לא מזהים את המחלה
גאב"ד לונדון צילום: די וואך

גאב"ד לונדון, הגאון רבי משה חיים אפרים פאדווא, מאושפז בבית חולים בבריטניה, לאחר שלא חש בטוב ומצבו נחלש מאוד במהלך השבוע שחלף.

בעולם היהודי עוקבים בדאגה אחרי מצבו הבריאותי של הגאב"ד ובלונדון החרדית מקיימים תפילות רבים עבור הגאון רבי משה חיים אפרים בן חנה גיטל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

אחד ממקורבי הגאב"ד סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הרב הובהל לבית החולים כבר בתחילת השבוע שחלף, אך דבר אשפוזו נשמר בסוד עד ערב שבת האחרון.

לדבריו, "הרופאים אומרים כי טרם ידועה להם סיבת חולשתו של הגאב"ד. בהתחלה הם חשבו כי הרב עבר שבץ מוחי, אבל הם לא בטוחים האם אכן מדובר באירוע מוחי".

הוא מסר כי הרב עובר עדיין בדיקות רפואיות כדי לקבל אינדיקציות יותר ברורות על מהות החולי, "ובינתייים הגאב"ד מאוד חלש. הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו".

בית דין צדק של 'התאחדות קהילות החרדים' בלונדון, שתחת נשיאותו של הגאב"ד, פרסם קריאה לעורר רחמי שמים ולהתפלל לרפואת המרא דאתרא.

גאב"ד לונדון הגר''א פאדווא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד