י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ביטחון, קורונה וכלכלה

ח"כ שיקלי במתקפה על בנט: "הוא מתקשה"

כמה חודשים בלבד לאחר השבעת הממשלה, חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שהתמודד מטעם 'ימינה' והצביע נגד הממשלה - תוקף בחריפות את ראש הממשלה: "לקח החלטה איומה" | הוא התייחס למצב הביטחוני מול חמאס בעזה: "נראה שאנו הולכים למקום לא טוב"

ח"כ שיקלי במתקפה על בנט: "הוא מתקשה"
עמיחי שיקלי צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ברקע אי עתידו הפוליטי הברור, היום (שלישי) חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שהתמודד מטעם 'ימינה' בבחירות והצביע נגד הממשלה, תקף את יו"ר מפלגתו לשעבר נפתלי בנט.

שיקלי טען שככל הנראה ראש הממשלה לא מצליח להתמודד תחת רגעי לחץ, ושהוא עשה טעות שהוא הביא את עצמו לתפקיד. בנוסף, התייחס למצב הביטחוני מול עזה וטען שהמצב בהידרדרות ויביא את ישראל למקום לא טוב.

"בנט לקח החלטה איומה לשים את עצמו בכיסא ראש הממשלה, אין לו יכולת להניע מהלכים אמיתיים", אמר ב'103fn'. "שר החוץ והאוצר יותר חזקים ממנו, וגם מנסור עבאס יותר חזק ממנו, הוא מפרק לו את הממשלה. בנט נכנס למבנה שלא מאפשר לו לפעול, יכול להיות שתחת הלחצים הוא מתקשה לתפקד".

"אנחנו בבעיה תפקודית, ניהולית ומנהיגותית. בתחום הביטחוני אנו רואים הידרדרות, במיוחד בגזרת עזה, וזה נראה שאנו הולכים למקום לא טוב", התייחס שיקלי למצב הביטחוני.

הוא המשיך: "בהתחשב בעובדה שיצאנו ממבצע די רחב ברצועה לפני חודשים ספורים, ותחת ההנהגה החדשה כשבוחרים לא להגיב לירי טילים ולהכיל אירועים חמורים, זה מוביל אותנו למקום רע מאוד. איש חמאס ירה בחייל צה"ל מטווח אפס - זה איום ונורא".

"גם לזה הצמרת הביטחונית לא הגיבה. בתחום הקורונה, מדינת ישראל הידרדרה מליגת העל לליגה הנמוכה ביותר, וגם בנושא הביטחון אנו הולכים מדחי אל דחי", סיכם הח"כ המורד.

עמיחי שיקלי נפתלי בנט רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד