י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מצוקת בתי החולים

למרות הפגרה: ראשי המפלגות החרדיות דורשים לכנס את המליאה

ראשי מפלגות האופוזיציה, ש"ס יהדות התורה והציונות הדתית, בפנייה דחופה ליו"ר הכנסת מיקי לוי: "כנס דיון פגרה בכנסת בנושא 'קריסת בתי החולים הציבוריים והפקרתם של מיליוני אזרחים'". את הבקשה הגישו באמצעות ראשי הסיעות בכנסת חה"כ מלכיאלי ופינדרוס

למרות הפגרה: ראשי המפלגות החרדיות דורשים לכנס את המליאה
שערי צדק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראשי המפלגות החרדיות שיגרו הבוקר (שלישי) פנייה דחופה ליו"ר הכנסת מיקי לוי: כנס דיון פגרה בכנסת בנושא "קריסת בתי החולים הציבוריים והפקרתם של מיליוני אזרחים".

המכתב נשלח ביוזמה משותפת של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני וח"כ יעקב ליצמן, בו הם ביקשו מיו"ר הכנסת מיקי לוי לכנס את מליאת הכנסת בפגרה בנושא "קריסת בתי החולים הציבוריים, הפסקת קליטת חולי קורונה והפקרתם של מליוני אזרחים, שישארו ללא בתי חולים ציבוריים".

את הבקשה הגישו באמצעות ראשי הסיעות בכנסת חה"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס ויצחק פינדרוס מיהדות התורה, אליהם הצטרפו סיעת הציונות הדתית.

ראשי המפלגות החרדיות כתבו: "בתי החולים הציבוריים, סובלים מליקוי חסר בתקצוב, ועצירת הספקת ספקים. ובייחוד בתקופה זו שתחלואת הקורונה גואה וישנה התעלמות ממושכת של הממשלה מהדרישות הבסיסיות של מנהלי בתי החולים".

אשר ע"כ", כתבו ראשי הסיעות, "אנו דורשים לכנס את מליאת הכנסת בדחיפות לדיון על מצוקתם של מנהלי בתי החולים והפקרתם של מיליוני אזרחים".

קורונה בתי חולים חברי כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד