י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מי צריך היום סוכן ביטוח?

מי היא חברת הביטוח שמשלמת תביעות הכי מהר בארץ?

לא סוד הוא שהשגרה השוחקת מקשה עלינו לצאת מהרגלים מיותרים. הקורונה שגרמה לנו לצאת מאזור הנוחות שלנו, הובילה אותנו לא פעם לגלות עולם חדש ומופלא. אחד מהם הוא תחום הביטוחים. רבים מאיתנו התרגלו לעבוד מול סוכן והתקשו להתקדם הלאה, אל עולם הביטוח 2021 של AIG • ב - AIG אפשר לצאת חכם גם בלי לעבור דרך סוכן ביטוח והתוצאות לא פחות טובות, גם בתחום תביעות הביטוח והזמן בו נוכל להשיג את הכסף אחרי תאונה ל"ע

מי היא חברת הביטוח שמשלמת תביעות הכי מהר בארץ?
תאונה צילום: unsplash

משרד האוצר קובע!

היינו חושבים שאם יש לנו סוכן אישי שמכיר אותנו כבר שנים רבות, דווקא הוא, עם קשריו הענפים, יוכל לדאוג שנקבל את כספי התביעה. מתברר שעל פי בדיקה מקיפה שערך משרד האוצר, חברת הביטוח AIG היא זאת שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל.

בכל מקום ובכל זמן

ההתקדמות הטכנולוגית שמגבירה את הקצב, לא נשארת מאחור גם כשמדובר בתחום הביטוחים. אם בעבר היינו נאלצים לקבוע פגישה עם הסוכן במשרדו בקצה השני של העיר במקרה הטוב או לכל הפחות להצליח לתפוס אותו לשיחה טלפונית במשרד בין הפגישות, הרי שבחברת הביטוח AIG חוסכים את כל הטרטור המיותר. בשיחת טלפון אחת פשוטה, או הקלקה זריזה לאתר AIG מכל מקום ובכל זמן – ניתן לקבל הצעה און ליין, לקצר הליכים ולהפוך אותם לפשוטים ומהירים הרבה יותר.

ביטוח 2021

בעידן הדיגיטציה, בו עוברים חברות רבות לעבור בשיטה אוטומטית, תוך חסכון משמעותי בכוח אדם, אין סיבה שעולם הביטוח יישאר מאחור. העולם העכשווי מתקדם אל עבר חברה גלובלית וצמצום בכוח אדם, מעבר למינימום הנדרש, כך שAIG זה העולם העכשווי וביטוח באמצעות סוכן שייך לעבר.

שבת מנוחה

בהתאם לצווי התורה הקדושה על מנוחה מוחלטת בשבתות וחגים, אין סיבה שהביטוחים שלנו ימשיכו לפעול ולגבות על כך תשלום. חברת הביטוח AIG מכירה את הצרכים של הציבור החרדי ומודעת אליהם, בשל כך מדיניות החברה שאין סיבה שהלקוח ישלם על הביטוח הרכב בימים בהם הוא מושבת.

מרוויחים את החסכון

אחרי שכבר הבנו שחבל להטריח את הסוכן ואת עצמנו לעבוד מולו ולסרבל את הליכי הביטוח, במקום להתקשר ישירות מול החברה, בחברת הביטוח AIG מעניקים בונוס נוסף. את העמלה של הסוכן שנחסכה בהתקשרות הישירה – מרוויח הלקוח בעצמו. אז תגידו לי אתם, לא משתלם?

השאירו פרטים והצטרפו למסלול הביטוח החכם>>

AIG רכב ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד