י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ביקור מתוח

הורי החייל הטיחו באלוף: "תוריד את המדים"

מפקד פיקוד דרום, שהגיע לביקור אצל הלוחם בראל שמואלי שנפצע אנושות בגבול עזה ספג מתקפה מילולית מצד המשפחה שדרשה ממנו להתפטר מתפקידו | אחריו הגיע גם הרמטכ"ל וספג  גם הוא קיתונות של ביקורת

הורי החייל הטיחו באלוף: "תוריד את המדים"
בית החולים סורוקה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

הוריו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי, שנפצע אנושות בהפרת סדר בגבול עזה, נפגשו היום (שלישי) עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ואלוף פיקוד דרום אליעזר טולדנו, כאשר הללו הגיע לבקר את הלוחם וספגו מתקפות מילוליות קשות מצד המשפחה.

הרמטכ"ל הגיע לביקור בבית החולים סורוקה, שבבאר שבע, ובני המשפחה שאלו בביקורת אותו: "איך דבר כזה קורה? הלוחמים נהיו כמו בובות", כשהם התייחסו לכך שהפורעים בעזה הגיעו עד לגדר עם ישראל וירו ללא פחד.

מוקדם יותר היום הגיע אלוף פיקוד דרום, אלוף אליעזר טולדנו גם הוא לביקור, וההורים דרשו ממנו שיתפטר מתפקידו: "תוריד את המדים". לאחר כחצי שעה, טולדנו אמר שהוא צריך ללכת והאם השיבה לו בבוז: "אז תלך".

היום נחשף תוכן שיחה שקיים האב יוסי שמואלי עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שבה הוא נשמע מטיח בו: "מתי תגיעו למסקנה במדינה הזו שהחיילים שלנו הם לא ברווזים? לא משנה אם זה ליכוד, מערך או בנט שצלצל אליי. צריך לשים סוף לנגע הזה שפוגע בחיילים שלנו", אמר האב בהקלטה שפורסמה ב'N12'.

בראל שמואלי אביב כוכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד