י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"זה לא מקרי"

משרד החינוך נגד הבריאות: מגדיל בכוונה את הכמות

לקראת פתיחת הלימודים, במשרד החינוך טוענים שמערכת הבריאות מגדילה בכוונה את מספר הבדיקות - כדי לדחות את הפתיחה מ-1 בספטמבר | אך יחד עם זאת האפשרות להצבעה מחדש על הדחיה נראית קלושה

משרד החינוך נגד הבריאות: מגדיל בכוונה את הכמות
קביעת מזוזה ב'בית מלכה' - בעלזא באשדוד צילום: יהושע פרוכטר

עימותים בין המשרדים: במערכת החינוך תוקפים הערב (שלישי) את משרד הבריאות וטוענים כי אנשיו מגדילים בכוונה את מספר הבדיקות. יחד עם זאת האפשרות לדחיית תאריך פתיחת שנת הלימודים נראית קלושה.

לפי הדיווח ב'חדשות 13', במערכת החינוך מתייחסים לעלייה בכמות הבדיקות, וטוענים שמדובר במהלך מכוון על ידי מערכת הבריאות - כדי לדחות את פתיחת שנת הלימודים, שכן אם מספר הבדיקות גדל, כך גם מספר המאומתים.

"שלשום בלילה קיבלנו החלטה בקבינט הקורונה, פתאום אתמול מספר הבדיקות מזנק. שלשום היו 99 אלף בדיקות, אתמול 104 אלף והיום 152 אלף. זה לא מקרי", טען אחד הגורמים.

אך יחד עם זאת האפשרות של דחיה נראית קלושה. על מנת לדחות את פתיחת שנת הלימודים יש לכנס את קבינט הקורונה. בנט יחזור לארץ מביקורו בוושינגטון רק ביום שבת, וביום ראשון הוא יאלץ לשהות בבידוד, כאשר ביום רביעי הבא הלימודים כבר יפתחו.

לכן האפשרות שיקבלו את ההחלטה בפרק זמן מאוד קצר לפני הפתיחה - נראית קלושה, במיוחד שהממשלה לא מקבלת תמיכה גדולה בקרב הציבור.

משרד החינוך משרד הבריאות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד