כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

שוב: אסירים שפכו מים מלוכלכים על מיטת קצב

בלעדי • הנשיא לשעבר התלונן: אסירים שפכו מים מלוכלכים על מיטתו • הנהלת בית הסוהר שקלה להעניש את כלל אסירי האגף התורני • אין קצה חוט לזיהוי המתנכל

קצב מתלונן. צילום: פלאש90
קצב מתלונן. צילום: פלאש90

בסוף השבוע האחרון התלונן הנשיא לשעבר, משה קצב, כי אסירים באגף התורני בכלא מעשיהו, שם הוא מרצה עונש מאסר של 7 שנים, ממשיכים להתנכל לו. זאת לאחר שהללו שפכו מים מלוכלכים על מיטתו. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

לאור התלונות, פתחו הגורמים הרלוונטיים בבית הסוהר והשב"ס בחקירת המקרה. גם הפעם, הצליחו האסירים שלכאורה התנכלו לאסיר קצב, לשמור על זהותם בסוד. בשלב זה נוקטים בשב"ס פעולות שונות לאיתורם ולמניעת מקרים נוספים.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה, כי לאור העובדה שמדובר בסדרת התנכלויות חוזרות ונשנות נגד קצב, שקלו בבית הסוהר להעניש את כלל האסירים באגף התורני ולאסור עליהם לצאת מהתאים במהלך שבת, כך שכל אחד מהאסירים יסעד את סעודת השבת בתאו.

לאחר שהנהלת בית הסוהר הבינה כי הענישה רק תגביר את ההתנכלויות כלפי משה קצב – החליטו מנהלי הכלא לוותר.

לפני מספר חודשים הועבר עמי פופר, האסיר שרצח שבעה ערבים וחזר בתשובה, מהאגף התורני בכלא מעשיהו לכלא איילון. זאת בשל תלונות חוזרות ונשנות מצד נשיא המדינה לשעבר, כי פופר מטריד אותו ומציק לו.

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': ״תלונת האסיר נבדקת על ידי הגורמים הרלוונטים בבית הסוהר. כבכל אירוע חריג בו אין מידע על זהות המבצעים ננקטות פעולות שונות לאיתור ולמניעה. סדר היום באגף, פעילויות השיגרה והארוחות המשיכו להתנהל כסידרם״.
משה קצב התנכלות מזרון אסירים מעשיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד