כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לידה בשחקים

3 תינוקות נולדו בטיסות החילוץ מאפגניסטן

גנרל אמריקאי סיפר במהלך תדרוך לעיתונאים בפנטגון כי שלוש לידות התרחשו בימים האחרונים במהלך טיסות החילוץ האמריקניות מאפגניסטן. לדבריו ליולדות ולתינוקות שלום 

3 תינוקות נולדו בטיסות החילוץ מאפגניסטן
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

בתוך הלחץ והכאוס המתחולל באפגניסטן, גם בשורות טובות ומשמחות. גנרל אמריקאי בכיר בשם סטיבן ליונס סיפר כי שלוש נשים ילדו במהלך טיסות חילוץ, עת שעשו את דרכן מחוץ לאפגניסטן מאז השתלטות הטאליבן בשבוע שעבר על המדינה. ליולדות ולתינוקות שלום.

ליונס, הנושא על כתפו ארבעה כוכבים, מה שמעיד על דרגתו הבכירה, דמות מרכזית ברכבת האווירית כמפקד פיקוד התעופה האמריקאי, לא סיפק פרטים נוספים על הלידות, אך מדיווחים בארה"ב עולה, כי ליולדות ולתינוקות שלום.

הגנרל ליונס מסר את החשיפה בתדרוך לעיתונאים בפנטגון ודיווח בנוסף על פינוי 48 אלף בני אדם מאז ה-14 באוגוסט, מתוכם 10,900 במהלך 12 שעות ביום שני משדה התעופה של קאבול. רוב המפונים הם אפגנים החוששים מהטאליבן, כמעט 4,000 אמריקאים חולצו גם הם, כך דיווח ה'ניו יורק פוסט'.

"אין לנו חובשים בכל טיסה", השיב ליונס בתשובה לשאלה בנושא. "ממש מרגש, אני מאוד מעריך את הדיווחים החדשותיים על התינוק שנולד כשהטיסה הזו נכנסה לרמשטיין (בסיס אמריקאי בגרמניה) למעשה, היה יותר מאחד". לאחר שעיתונאים התעקשו לקבל מידע נוסף באשר למספר התינוקות, הגנרל סיפר על הנתון החדש. "מפקד הטיסה החליט לרדת לגובה כדי להגביר את לחץ האוויר במטוס, מה שעזר לייצב ולהציל את חיי האם", כך דווח בארה"ב.

אפגניסטן לידות צבא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד