י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האוכל היה מורעל?

כ-20 בחורים פונו לבית החולים לאחר טיסה מאוקראינה

כ 20 בחורים חסידיים שהיו במז׳יבוז וחזרו אמש לניו יורק הובהלו מייד לאחר הנחיתה לבתי חולים לאחר שלקו כנראה בהרעלת קיבה | האוטובוס שהסיע את הבחורים משדה התעופה נעצר מול בנין הצלה המרכזי בבורו פארק שם הוכרז על אר"ן

כ-20 בחורים פונו לבית החולים לאחר טיסה מאוקראינה
האוטובוס וצוותי ההצלה צילום: Yeshiva world news

כעשרים בחורי ישיבה שנחתו בניו יורק אתמול, הועברו ביום שלישי בערב לבית החולים מיד עם הגיעם לבורו פארק.

הבחורים שהיו בדרכם הביתה מאוקראינה, שם שהו במז'יבוז בקברו של הבעל שם טוב, נחתו בשדה תעופה באזור ניו יורק, ועלו על אוטובוס שהוביל אותם לברוקלין.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, האוטובוס עצר בחניון של ארגון הצלה בורו פארק בשדרה ה-14, ומיד הוכרז במקום על אר"ן. זאת אחרי שבסביבות עשרים בחורים, כולם צעירים בגילאי 18-20, התלוננו על בחילות, הקאות, חום ותסמינים אחרים.

אמבולנסים של ארגון הצלה בורו פארק בורו ופלטבוש שהגיעו להעניק עזרה, העבירו את הבחורים לשלושה בתי חולים שונים.

ככל הנראה הבחורים סובלים מהרעלת מזון כלשהי. על פי הדיווח כולם במצב יציב. לפחות 8 בחורים קיבלו טיפול בבתיהם לפני שפונו לבית חולים, הבחורים משתייכים לחסידות ויז'ניץ.

כאמור, הם שבו מנסיעה למקומות הקדושים בפולין ובאוקראינה, שם הם היו במקום הולדת החסידות, בקוסוב ובויז'ניץ, ושבתו יחד במז'יבוז אצל קברו של הבעל שם טוב, לצד 300 חסידים נוספים.

לטענתם, הם החלו להרגיש לא בטוב רק לאחר הנחיתה, עד שבדרך הביתה הם היו חייבים להגיע לקבלת טיפול רפואי דחוף. כך שלא ברור מאיפה הם חטפו את הרעלת המזון.

ארצות הברית קיבה קלקול מזיבוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד