י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סיקור מיוחד

סיפורו של חסיד קרלין שהשיג משרה מכובדת בערוץ 20

כתב ב'חדרי חרדים' יצא לסקר את בית הספר למדיה מעשית ותקשורת "טאלנט", שהולך וצובר תאוצה במגזר החרדי וחזר עם תובנות מרתקות • "אתה יכול למצוא כאן אנשים מכל המגזרים שהופכים לסיפורי הצלחה" מעיד בוגר בית הספר

סיפורו של חסיד קרלין שהשיג משרה מכובדת בערוץ 20
סיפור הצלחה צילום: מתוך הסרטון

במהלך הקורונה זכינו להביא לראשונה את הסקופ המרגש  כאן, ב'בחדרי חרדים', על פתיחת בית ספר ראשון מסוגו למגזר החרדי בשם 'טאלנט'. כעת יצאנו לבחון: האם המהלך הצליח? מה אירע בעקבותיו? וכיצד הוא השפיע על המגזר החרדי בתחום המקצועי? חזרנו עם בשורה! בלי ספוילרים!

"מאז שאני מכיר את עצמי תמיד התחברתי לעולם המדיה", מספר לנו חסיד קרלין, אחד מתוך עשרות בוגרי קורס המדיה של 'טאלנט' שהתברג בצמרת תחום המדיה בארץ. "שמעתי ממכרים על בית הספר 'טאלנט סקול' ואחר שיחה עם טל מנהל בית הספר, נרשמתי. אחר הלימודים טל המליץ עלי והפכתי לבקר שידור בערוץ 20". 

ליצירת קשר עם בית הספר: 072-395-2815
לחצו כאן למידע נוסף אודות לימודי בית הספר>>>
למידע על מחזור הלימודים לנשים לחצו כאן>>   

במהלך הכנת הכתבה הגענו לבית הספר 'טאלנט'  שאולפניו ממוקמים בירושלים, ושוחחנו עם מי שייסד אותו ומנהל אותו בהצלחה, טל שבתאי, שהוא אחד מהחלוצים בתחום המדיה הדיגיטלית למגזר החרדי, מנכ''ל חברת 'טאלנט' המייצרת סרטוני ווידיאו מקצועיים, כתב ומגיש בערוץ 20, במאי בתאגיד השידור הישראלי כאן 11, במאי בסדרה 'עוד ניפגש', מגיש ומפיק תוכניות בערוץ 98 ושלל פרויקטים מתחום המדיה.

טל,  שהבין את הלך הרוח והמציאות העכשווית במגזר החרדי, חשב קדימה והגיע עם פתרון פנטסטי ובלעדי, שלא היה מוכר במחוזותינו: 'טאלנט'- בית ספר מקצועי למגזר החרדי להקניית כל הכלים לייצור מדיה, על כל גווניה. מאז הרים את הכפפה, אפשר היה לעשות קאט על כל מה שידענו. כי העתיד כבר פה.

"כאן לומדים את השפה המקצועית" מציין טל, "לומדים, תוכן ותחקיר, הפקה, עמידה מול מצלמה, עבודה בסביבת אולפן טלוויזיה אמיתי, יסודות של צילום ועריכה ועוד".


בוגרי בית הספר • קרדיט: יח"צ

לשאלתנו מה קרה מאז יצא המיזם לדרך? גם אנחנו הופתענו מאד...

במהלך השנה וחצי האחרונות למדו עשרות תלמידים ותלמידות בקבוצות נפרדות במחזורים השונים של קורס 'טאלנט'. המחזורים האחרונים נהנו מכל מה שיש לעולם המדיה להציע, ולמדו את התחום על בוריו. חלקם המשיכו הלאה, לתעשיית המדיה, ועובדים בערוצים השונים.

'טאלנט' הפכה לשם דבר בעולם התקשורת והבוגרים המרוצים שפגשנו עמם, הודו בפנינו פה אחד: חיכינו ללמוד את התחום, וזו הכתובת המושלמת לכך. כאן יש לנו את כל הכלים והידע, להבין את השפה. הבוגרים אף מעידים כי הלימודים במקום מספקים חוויה בלעדית, של לימודים באווירה משפחתית, חמה ותומכת.

''נכנסתי לקורס  ללא שום ידע, רק עם רצון עז", משתף  דניאל  בוגר המחזור האחרון. "נחשפתי  לבית הספר טאלנט דרך בחדרי חרדים וכבר מהרגע הראשון הבנתי שמדובר בקורס שונה מכל מה שחשבתי, צוות המורים בא מתוך עולם המדיה, חי ונושם אותו. למדנו הרבה מעבר למובטח. רכשנו כלים מקצועיים על איך יוצרים ומפיקים תוכניות אולפן, איך בונים כתבות שטח, איך לעמוד נכון מול המצלמה ולהכין טקסטים לשידור. ואם שאלתם, מאד מהר מצאתי עבודה בתחום, אני נהנה מעיסוק מלא אקשן וסיפוק.

בסיום ביקרונו, קיבלנו סיור באולפנים המרשימים בהחלט של טאלנט סקול, ואפשר לסכם שקם כאן משהו חדש וטוב.

בימים אלה ההרשמה למחזור הקרוב נמצאת בעיצומה. הקורס כעת הינו האחרון לשנה זו, והוא ייפתח מיד לאחר החגים.

לפרטים נוספים גלשו לאתר בית הספר>>> 

בנוסף יפתח מחזור מיוחד בנפרד לנשים, לפרטים והרשמה>>>

השאירו פרטים וטאלנט סקול יחזרו אליכם בהקדם>>

או חייגו: 072-395-2815

מדיה לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!