י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"יש טרור, אין סחורות"

תושבי הדרום חסמו את שיירת המשאיות לחמאס

פעילים הגיעו היום מכל רחבי הארץ והצטרפו לתושבי עוטף עזה במעבר כרם שלום. עם הגעת שיירת משאיות הסחורות לרצועה, חסמו הפעילים את הכביש, במחאה על המצב הבטחוני והמשך העברת הסחורות, בשעה שהלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי שוכב פצוע אנוש 

תושבי הדרום חסמו את שיירת המשאיות לחמאס
תושבי הדרום חוסמים את המשאיות צילום: באדיבות המצלם

פעילים חברתיים הגיעו היום (רביעי) לחסום את מעבר המשאיות לתוך עזה, במחאה על אוזלת ידה של הממשלה בכל הנוגע להתנהלות בגבול ישראל עזה.

יו"ר אם תרצו, מתן פלג ממארגי המאהה מסר: "אנחנו רואים בשבועות האחרונים הפקרות בטחונית מתמשכת ומסוכנת ביותר. הפקרת הלוחמים לחסדי המחבלים באצטלת 'זכויות אדם', ירי על לוחם מטווח אפס וניסיון חטיפת נשק, עדויות הלוחמים על סירוב המפקדים לאפשר ירי, כל אלו מתפרשים בצד השני כחולשה ויסכנו חיי אדם".

עוד אמר: "מצופה מראש הממשלה ושר הביטחון לעצור מיד את העברת הסחורות. אחרת נחזה בקרוב מאוד בהתדרדרות בטחונית מסוכנת ובניסיונות נוספים לפגוע בתושבי הדרום ובלוחמינו. זוהי שעת מבחן לראש ממשלת ישראל. עם כל הכבוד לביקור בארה"ב, ביטחון ישראל לפני הכל!"

יו''ר הפורום הבדואי לביטחון ישראל נאיף רחל: "ישנם בדואים רבים המשלבים במערך הלחימה באזור עזה. חשוב לנו מאוד להגיע ולהביע את תמיכתנו ונאמנותנו מול הטרור בעזה, אנחנו איתכם"

חמאס דרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד